آب پوستت رو با اینا تامین کن
آب پوستت رو با اینا تامین کن

آب پوستت رو با اینا تامین کن

Moisturize your skin with these

بررسی فواید و آبرسانی فوق العاده میوه و سبزیجات ( کرفس ، فلفل دلمه ، کیوی ، خیار )

وقتی به مراقبت از پوست فکر می کنید، احتمالاً ذهن شما به سمت روشویی حمام می رود، جایی که همه محصولات مورد علاقه شما در آن زندگی می کنند. اما آیا می دانستید که بخشی از روتین مراقبت از پوست شما می تواند در آشپزخانه شما باشد؟ درست است — آنچه می خورید واقعاً می تواند روی پوست شما تأثیر بگذارد. در اینجا آمده است که چگونه خوردن میوه ها و سبزیجات می تواند به جوانسازی پوست شما کمک کند.

یک رژیم غذایی غنی از میوه ها و سبزیجات می تواند رنگ پوست را بهبود بخشد در حالی که خدمات پوستی زیبایی مانند لایه برداری شیمیایی یکی از پرکاربردترین ابزارها برای بهبود رنگ پوست است، میوه ها و سبزیجات نیز می توانند کمک کنند. در واقع، یک مطالعه منتشر شده در مجله آمریکایی سلامت عمومی نشان داد که مصرف بیشتر میوه ها و سبزیجات در واقع می تواند رنگ پوست شما را تغییر دهد. 

کاروتنوئیدها کاروتنوئیدها رنگدانه های نارنجی-قرمز هستند که در میوه ها و سبزیجات یافت می شوند. در این مطالعه، محققان دریافتند که تنها دو وعده اضافی میوه و سبزیجات در هر روز برای بهبود رنگ پوست در طول شش هفته کافی است. نتایج رنگ پوست طلایی‌تری را نشان داد که منجر به ظاهری سالم‌تر پوست در اطراف شد.

آنتی اکسیدان ها از پوست در برابر آسیب محافظت می کنند.

میوه ها و سبزیجات حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که می توانند به محافظت از پوست در برابر آسیب در سطح سلولی کمک کنند. پوست شما هر روز در معرض عواملی مانند رادیکال های آزاد، دود سیگار، آلودگی هوا و نور خورشید قرار می گیرد. متأسفانه، اگر مراقب نباشید، همه این موارد می توانند باعث آسیب عمیق پوست شوند. خوردن حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات به صورت روزانه می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که آنتی اکسیدان کافی در سیستم خود دریافت می کنید تا پوست شما بتواند از آسیب ناشی از عوامل خارجی که قبلاً ذکر کردیم محافظت کند.

آنتی اکسیدان ها به طور خاص به پوست شما کمک می کنند تا درخشش طبیعی را که خیلی دوست دارید حفظ کند. علاوه بر این، آنها می توانند به شما کمک کنند رنگ پوست یکنواخت و پوستی انعطاف پذیر داشته باشید. غذاهایی مانند زغال اخته، اسفناج، سیب زمینی شیرین، کلم پیچ و پاپایا همگی منابع عالی آنتی اکسیدان هستند که می توانید در رژیم غذایی خود بگنجانید.

ویتامین C می تواند به تولید کلاژن کمک کند.

این دانش عمومی است که ویتامین C یک ماده مغذی مهم است که بدن برای زنده ماندن به آن نیاز دارد. چیزی که ممکن است چندان رایج نباشد این است که ویتامین C می تواند به کاهش چین و چروک و تقویت تولید کلاژن کمک کند. کلاژن یک ماده مهم برای پوست است زیرا به حفظ نرمی و لطافت همه چیز کمک می کند. کلاژن همچنین می تواند به تقویت مویرگ هایی که خون را به پوست می رسانند کمک کند.

این بدان معناست که پوست شما نیز در نتیجه گردش خون بهتر روشن تر خواهد شد. اگر به دنبال چند منبع عالی ویتامین C برای گنجاندن در رژیم غذایی خود هستید، پرتقال یک انتخاب واضح است. میوه ها و سبزیجاتی مانند کیوی، توت فرنگی، زغال اخته، کلم بروکلی و فلفل دلمه ای نیز منابع عالی ویتامین C هستند. البته، می توانید از افزودن سرم ویتامین C به روتین مراقبت از پوست خود نیز بهره مند شوید. نه تنها می تواند به تحریک تولید کلاژن کمک کند، بلکه می تواند به محو شدن ظاهر اسکارهای آکنه و هایپرپیگمانتاسیون نیز کمک کند.

فواید کرفس برای سلامتی پوست

فواید کرفس ممکن است شما را به مصرف بیشتر آن ترغیب کند. کرفس (Apium graveolens) دارای محتوای آب بالا و کالری کم است. مزایای سلامتی متعددی با این سبزی سبز همراه است. کرفس حاوی آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی گیاهی است و نقش مهمی در مدیریت بسیاری از مشکلات سلامتی دارد. ممکن است به کاهش خطر سرطان، التهاب، ارتقای سلامت قلب و عروق و تقویت هضم کمک کند. این مقاله در مورد فواید کرفس، مشخصات غذایی آن، نحوه استفاده از آن و هر گونه عوارض جانبی احتمالی صحبت می کند. نگاهی بیاندازید.

آب پوستت رو با اینا تامین کن

کرفس یک ماده محبوب است که در بسیاری از محصولات مو و پوست استفاده می شود زیرا توانایی تسکین آن دارد. سطوح بالای ویتامین A موجود در کرفس برای کاهش چین و چروک شناخته شده است. همچنین می تواند به زخم های آکنه کمک کند و لکه های تیره ناشی از آسیب خورشید را روشن کند. به طور کلی، می تواند رنگ پوست شما را نیز بهبود بخشد.

هنگامی که در مورد سلامت پوست صحبت می شود، هیدراتاسیون پادشاه است. تمام مزایای آب کرفس می تواند سلامت کلی پوست را افزایش دهد. نوشیدن آب کرفس با کمک به بازگرداندن ذخایر طبیعی این ماده معدنی به بدن شما کمک می کند. ویتامین A موجود در آب کرفس باعث می شود پوست سلول های بیشتری تولید کند که جایگزین سلول های آسیب دیده قدیمی تر می شود. افزودن کرفس به روتین مراقبت از پوست می تواند معجزه کند!

فواید فلفل دلمه ای برای سلامت پوست

فلفل دلمه ای نوعی فلفل است که در طیف رنگی از قرمز و سبز تا زرد یافت می شود. فلفل دلمه ای بیشتر در نوع سبز موجود است. فلفل دلمه ای به دلیل تند بودن کمتر و طعم ملایم تری با سایر انواع فلفل متفاوت است. فلفل دلمه ای برای مصرف کنندگان بسیار مفید است.

فلفل دلمه ای از پوست در برابر آسیب های اکسیداتیو محافظت می کند

یکی از فواید زیبایی شگفت انگیز فلفل دلمه ای برای حفظ سلامت پوست این است که فلفل دلمه ای در کنترل و کاهش آسیب اکسیداتیو ناشی از پوست مفید است. فلفل دلمه ای می تواند قرمز، زرد یا سبز باشد. فلفل دلمه ای حاوی ویتامین C بالایی است. ویتامین C معمولاً به عنوان یک آنتی اکسیدان استفاده می شود که می تواند با رادیکال های آزاد موجود در بدن مبارزه کند و در نتیجه پوست و موی سالمی داشته باشد.

آسیب های اکسیداتیو منجر به پیری زودرس می شود. برخی از علائم پیری زودرس پوست ناهموار، خطوط ظریف و چین و چروک است. فلفل دلمه ای همچنین به تولید کلاژن کمک می کند که به نرم و سفت نگه داشتن پوست کمک می کند. فلفل دلمه ای همچنین از آسیب بیشتر سلول های پوست جلوگیری می کند.

پوست را سالم و جوان نگه می دارد

آنتی اکسیدان های زیادی همراه با فیتوکمیکال ها وجود دارد که فلفل دلمه ای را برای حفظ سلامت و جوانی پوست مفید می کند.

به معکوس کردن علائم پیری کمک می کند

با مصرف منظم فلفل دلمه ای می توان علائم پیری زودرس را از بین برد. برخی از نشانه های پیری چین و چروک و رنگ ناهموار پوست همراه با خطوط ظریف است. با معکوس کردن این علائم، پوست می تواند دوباره جوان و سالم به نظر برسد. فلفل دلمه ای مقدار زیادی آنتی اکسیدان دارد که باعث می شود روند پیری ناشی از رادیکال های آزاد موجود در بدن معکوس شود. آنتی اکسیدان ها در تثبیت رادیکال های آزاد و جلوگیری از آسیب بیشتر موثر هستند. معکوس کردن علائم پیری یکی دیگر از مزایای زیبایی فوق العاده فلفل دلمه ای برای حفظ سلامت پوست است.

آب پوستت رو با اینا تامین کن

فلفل دلمه ای پوستی بدون لک و جوش می دهد

با کمک فلفل دلمه ای می توان از جوش های پوستی تسکین یافت. فلفل دلمه ای همچنین در پاکسازی پوست از تمام لک ها موثر است. این عمل پاکسازی به دلیل تعداد مواد مغذی موجود در فلفل دلمه ای ایجاد می شود. برای مصرف منظم فلفل دلمه ای، آب هویج و فلفل دلمه ای را با هم مخلوط کرده و برای داشتن پوستی سالم به طور مرتب بنوشید.

فواید میوه کیوی برای پوست

میوه کیوی اغلب به عنوان یک “ابر غذا” در نظر گرفته نمی شود، اما در واقع، میوه ای است که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مهم است و می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر سلامت شما داشته باشد. این میوه های قهوه ای رنگی دارای طعمی شیرین و کمی تند با گوشت سبز در داخل هستند که طعمی منحصر به فرد و طعم گرمسیری می بخشد.

کیوی دارای طیف وسیعی از مواد مغذی مانند فیبر، ویتامین C، فولات، مس، پتاسیم، آنتی اکسیدان ها، ویتامین E و ویتامین K است. کیوی میوه‌ای با رشد سخت است و در طول سال به راحتی در سوپرمارکت‌ها در دسترس است. آنها در کالیفرنیا از نوامبر تا مه و در نیوزیلند از ژوئن تا اکتبر رشد می کنند.

کلاژن یک ماده مغذی ضروری است که از ساختار پوست حمایت می کند و استخوان ها را تقویت می کند. ویتامین C موجود در کیوی یک جزء کلیدی در سنتز کلاژن در بدن است. خوردن کیوی می تواند به حمایت از ساختار پوست شما کمک کند و آن را هیدراته و سالم نگه دارد.

آکنه التهاب پوست است و می تواند باعث ایجاد جوش های شرم آور در صورت و بدن شود. خواص ضد التهابی و ویتامین C موجود در کیوی می تواند برای کسانی که با آکنه سر و کار دارند مفید باشد و تولید سبوم در منافذ را تا حد زیادی کاهش دهد. فقط عصاره کیوی مخلوط با آلوئه ورا را روی پوست خود بمالید و برای بهترین نتیجه یک شب بگذارید

آب پوستت رو با اینا تامین کن

فواید میوه خیار برای سلامتی پوست

خیار یکی از بهترین میوه ها برای سلامتی ما به خصوص در فصل تابستان است. در این مقاله قصد دارم در مورد تمام فواید خیار برای سلامتی و زیبایی صحبت کنم. محتوای بالای آب در خیار به ما کمک می کند در تابستان های سخت هیدراته بمانیم و همچنین تعدادی از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین A، C، K و همچنین اسید فولیک، تیامین، ریبوفلاوین، اسید پانتوتنیک و مواد معدنی مانند پتاسیم را برای بدن فراهم می کند. منیزیم، فسفر، آهن، روی و غیره.

در واقع، خیار کالری، چربی، کلسترول و همچنین سدیم کمی دارد. بنابراین می‌توانید متوجه شوید که میوه‌هایی که به رنگ سبز روشن به نظر می‌رسند دارای فواید سلامتی هستند. فواید شگفت انگیز خیار برای پوست، مو و سلامت را در زیر ببینید.

1. آفتاب برنزه را از بین می برد

 برنزه شدن پوست یکی از دغدغه های اصلی مراقبت از پوست است، به خصوص در تابستان. اما وقتی چند تا خیار دارید، جای نگرانی نیست. خیار حاوی ویتامین C است که فواید روشن کننده پوست را ارائه می دهد. همچنین خواص سفید کنندگی خفیف خیار برای از بین بردن برنزه شدن پوست و هر نوع تغییر رنگ پوست مفید است.

پوست را جوان و احیا می کند

این یکی از بزرگترین فواید خیار برای پوست ماست. خیار حاوی 96 درصد آب است که به حفظ رطوبت پوست کمک می کند. علاوه بر آن، خیار سرشار از مواد مغذی دیگری مانند ویتامین A، K، ویتامین C، پتاسیم، منیزیم، روی، سولفات و غیره است که با هم کار می کنند تا پوست را از داخل تغذیه کرده و پوست را شاداب و سالم می کنند.

آکنه را دور نگه می دارد

اگر با آکنه مشکل دارید و تا به حال هیچ چیزی به نتیجه دلخواه شما نرسیده است، خیار را امتحان کنید. اولاً آب خیار خاصیت قابض دارد. منافذ را تمیز می کند و به سفت شدن منافذ کمک می کند که به نوبه خود منجر به ایجاد جوش های کمتر می شود. بعلاوه، حاوی ویتامین C است که نقش مهمی در کنترل آکنه و جوش دارد.

علاوه بر این، خیار حاوی روی است که خاصیت کنترل آکنه نیز دارد. و فواید ضد التهابی خیار به تسکین پوست تحریک شده و از بین بردن آکنه و لک کمک می کند. آخرین، اما نه کم اهمیت ترین، فواید آنتی اکسیدانی خیار با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و پوستی سالم به ما می دهد.

آب پوستت رو با اینا تامین کن

تعهد ما :

فروشگاه ژاوین کاملا بر اصول خود پایبند است و خدمت به مشتری را وظیفه خود می داند . تمام سعی ما جلب رضایت شما عزیزان است . جهت تحقق این امر اقدام به واردات محصولات باکیفیت و خاص کرده ایم .

فروشگاه ژاوین طبق اصول نامبرده شده خود را موظف می داند که محصولی با کیفیت را به شما تحویل دهد و اطمینان کامل داشته باشید که پس از استفاده  شاهد اثرگذاری فوق العاده ای خواهید بود .

تمامی محصولات موجود در فروشگاه محصولات مراقبتی پوست و مو ژاوین دارای بارکد کارخانه ، تاریخ انقضاء و برندهای اورجینال دارای ضمانت اصالت کالا می باشند .

ژاوین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]