ماسک مو و روغن آرگان بدون سولفات لایتنس 2 عددی
ارزانترین قیمت ماسک مو آرگان لایتنس در ایران

دوست و همراه عزیزم لازم است بدانی همان‌طور که ماسک صورت برای درخشندگی و طراوت پوست مؤثر و مفید است، استفاده از ماسک مو هم برای بهبود وضعیت و سلامتی و شادابی موها لازم و ضروری می باشد. چرا ؟ چون این محصول، کاربردها و خواصی منحصر به فرد دارد. در ادامه با بلاگ ژاوین با عنوان ارزانترین قیمت ماسک مو آرگان لایتنس در ایران همراه باش 💕💕

این ویژگی ها ، برای ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده که در اثر رنگ ، دکلره و یا شیوه‌های نادرست شست‌و‌شو دچار وز ، موخوره و مشکلاتی از این دست شده‌اند و دیگر آن شادابی و لطافت، درخشش و سلامت اولیه خود را ندارند بسیار حیاتی هستند.

پس نتیجه می گیریم که لازمه حفظ سلامتی و نرمی مو استفاده از ماسک های مو می باشد. این مبحث یکی از مهم‌ترین گزینه‌های پیشنهادی ژاوین می باشد.

گاهی اوقات از بعضی از ماسک برای مو به‌عنوان یک نرم‌کننده‌ هم استفاده می‌کنند؛ اما لازم است بدانید که در اصل ماسک نرم کننده مو با نرم‌کننده‌های فوری مو از جهات مختلف همچون کاربرد، میزان غلظت مواد مؤثره و مدتی که آن را روی موها باقی می‌گذارید، تفاوت دارد. در مقاله دیگر ما می‌توانید درباره تفاوت نرم کننده و ماسک مو بخوانید.

فروشگاه ژاوین به عنوان مرجع اصلی و واردکننده عمده ماسک موهای اورجینال ، تخفیف بسیار ویژه ای را روی از محبوب ترین ماسک موهای بازار ایران گذاشته است.

تخفیف ویژه ژاوین روی ماسک مو کراتینه آرگان لایتنس اسلواکی می باشد.

جهت خرید و استفاده از تخفیف ویژه ژاوین کلیک کنید.

ارزانترین قیمت ماسک مو آرگان لایتنس در ایران

و اما برخی از ویژگی های مهم این محصول اورجینال :

  • فاقد سولفات ،سدیم کلراید،پارابن ،فسفات،پارابن
  • تهیه شده از روغن آرگان و سرشار از ویتامین E
  • ترمیم کننده موهای آسیب دیده
  • براق کننده و تقویت کننده ساختار مو
  • نرم کننده با حفظ حجم و حالت مو
  • بدون سولفات ، نمک، پروپیلن گلیکول
  • حاوی ۹۵% روغن آرگان

برای دیدن نمونه بیشتر ماسک مو متناسب با نوع موهایتان کلیک کنید.

ماسک مو کراتینه آرگان لایتنس اسلواکی موها را به صورت عمقی آبرسانی نموده و با تامین نیاز تغذیه‌ای مو سبب احیا و بازسازی ساختار مو می‌گردد. این ماسک مو کراتینه آرگان لایتنس اسلواکی گره‌های مو را از بین برده و شانه پذیری مو را افزایش می‌دهد. در فرمولاسیون ماسک مو کراتینه آرگان لایتنس اسلواکی از روغن طبیعی آرگان استفاده شده است. روغن آرگان با ساختار ابریشمی که دارد به عنوان آبرسان عمل کرده و باعث ایجاد حس نرمی، لطافت و پیشگیری از وز شدن و موخوره می‌شود.

پیشنهاد ژاوین : خرید پک تخصصی شامپو و ماسک مو لایتنس

شامپو و ماسک مو بدون سولفات آرگان اویل اصلی اسلواکی دارای 95 درصد روغن ارگان خالص , باعث از بین رفتن خشکی و وز موها می شود . این پک تخصصی فاقد سولفات, ضد ریزش و تقویتی ریشه مو , ضد وز و ضد خشکی مو ,حجم دهنده و ضدموخوره و همچنین مخصوص انواع موها و موهای کراتینه شده می باشد.

ارزانترین قیمت ماسک مو آرگان لایتنس در ایران

ماسک مو کراتینه آرگان لایتنس اسلواکی به دلیل دارا بودن روغن آرگان و ویتامین E ، باعث درخشندگی و شفافیت موها شده و آنها را از حالت کدر بودن خارج می‌کند.

ماسک مو کراتینه آرگان لایتنس اسلواکی حاوی مواد مغذی مورد نیاز تارهای مو و پوست سر می‌باشد و موهای آسیب دیده در اثر رنگ کردن‌های مکرر و حرارات زیاد را ترمیم می‌کند و باعث بازسازی ساختار مو می‌شود. ماسک مو کراتینه آرگان لایتنس اسلواکی با داشتن روغن آرگان، موجب می‌شود تا موهای شما، نرم و لطیف همچون ابریشم باشد.

روغن آرگان موجود در ماسک مو کراتینه آرگان لایتنس اسلواکی به عنوان یک روغن ضد پیری‌، غنی از ویتامین‌ها و مواد مغذی است که جهت مراقبت از پوست نیز استفاده می‌شود. این روغن یک آنتی‌‌اکسیدان طبیعی است و می‌تواند با افزایش اکسیژن‌ رسانی درون ‌سلولی ریشه مو را تقویت کرده  و به دلیل ایجاد قابلیت ارتجاعی به محافظت بازسازی سلول‌های پوست کمک کند.

روغن آرگان به دلیل داشتن خواص بیشمار، علیرغم قیمت بالا، امروزه کاربرد زیادی در صنایع مراقبت پوست و مو دارد. روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب ضروری و امگا-9 می‌باشد که موجب تقویت مو شده و مو خوره را درمان می‌کند. روغن آرگان به صورت طبیعی سرشار از ویتامین E، آنتی‌اکسیدان‌ها و امگا-6می‌باشد.

لوگوی فروشگاه اینترنتی ژاوین
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]