اسکراب خونگی با قهوه و نارگیل
اسکراب خونگی با قهوه و نارگیل

اسکراب خونگی با قهوه و نارگیل

Homemade scrub with coffee and coconut

این اسکراب رو اگه موهای زیر پوستی یا ضخامت پوست زیاد دارید،هفته ای دو بار تو حموم نهایتا استفاده کنید. ❌ یه پنجم از شامپو رو با دو تا سه قاشق پودر قهوه و دوتا قاشق روغن نارگیل قاطی کنید، بذارید تو حموم بمونه و موقع حموم استفاده کنید?

دقت کنید که قبل از استفاده حتما روی لاله گوش یا مچ تست کنید تا از لحاظ ایجاد حساسیت بررسی شود .

مواد لازم برای تهیه :

  1. شامپو به مقدار لازم  2. پودر قهوه  3. روغن نارگیل

توضیحات کامل و کاربردی در ویدئو زیر می باشد

برای دیدن نمونه اسکراب های موجو در فروشگاه ژاوین کلیک کنید .

فواید قهوه برای پوست : 

قهوه بیشتر به عنوان یک نوشیدنی استفاده می شود، اما به عنوان یک درمان جایگزین برای مراقبت از پوست نیز شهرت پیدا کرده است. قهوه سرشار از آنتی اکسیدان است و می تواند به مبارزه با رادیکال های آزاد که در آسیب رساندن به سلول های سالم پوست نقش دارند کمک کند. از سیاهی دور تا آکنه ، در اینجا نحوه استفاده از قهوه در رژیم مراقبت از پوست آمده است :

کافئین موجود در قهوه به گشاد شدن رگ های خونی کمک می کند که به سیاهی دور چشم کمک می کنند. قهوه همچنین دارای مواد سفید کننده طبیعی است که به روشن شدن رنگ زیر چشم کمک می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قاشق غذاخوری پودر قهوه را با یک قاشق چایخوری عسل و چند قطره روغن ویتامین E مخلوط کنید. این مخلوط را با احتیاط زیر چشمان خود بمالید و پس از 15 دقیقه بشویید.

استفاده منظم از قهوه می تواند به مبارزه با آکنه ناشی از باکتری کمک کند زیرا قهوه سرشار از CGA است که دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است.

اسکراب خونگی با قهوه و نارگیل

و اما بررسی فواید نارگیل :

از نارگیل خام گرفته تا روغن نارگیل مرطوب کننده، نمی توان انکار کرد که این ماده گرمسیری یک ابر غذای غنی از ویتامین است. ما به فواید نارگیل برای سلامتی و زیبایی و اینکه چگونه می تواند شما را درخشان کند نگاهی می اندازیم.

1. نارگیل پوست شما را هیدراته نگه می دارد.

نوشیدن آب نارگیل یک راه عالی برای حفظ سلامتی و هیدراته نگه داشتن بدن است و نوشیدن آن بعد از تمرین برای بازگرداندن الکترولیت های از دست رفته خوب است. روغن نارگیل ارگانیک به دلیل توانایی آن در ارائه رطوبت شدید بدون برجای گذاشتن پسماندهای چرب، یک ماده مراقبت از پوست محبوب است.

2. نارگیل به درمان پوست خشک و ترک خورده کمک می کند.

روغن نارگیل برای تسکین پوست خشک و خشک شده لب ها و دست ها ضروری است. نارگیل نه تنها رطوبت اضافی را به نواحی خشک و ترک خورده می رساند، بلکه پوست را نیز در حین التیام، تغذیه و نرم می کند.

3. نارگیل به پاکسازی پوست شما کمک می کند.

روغن نارگیل که به طور طبیعی ملایم و آبرسان است، بدون زحمت آرایش های سرسخت را آب می کند و در عین حال پوست را مرطوب می کند. این باعث می شود آن را برای گنجاندن در روتین روزانه مراقبت از پوست ایده آل کنید.

4. نارگیل به حفظ جوانی پوست شما کمک می کند.

جای تعجب نیست که روغن نارگیل به طور مکرر در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود. این روغن ابریشمی نه تنها آبرسانی می کند و از سد رطوبتی طبیعی پوست شما محافظت می کند، بلکه سرشار از آنتی اکسیدان است.

5. نارگیل به حفظ سلامت پوست سر کمک می کند.

اگر از خشکی پوست سر رنج می برید، نارگیل رطوبت را بدون برجای گذاشتن پسماندهای روغنی بازیابی می کند.

جالب است بدانید عصاره نارگیل روی سلامت مو هم تاثیر گذاری فوق العاده ای دارد .

6. نارگیل موهای شما را براق می کند.

رویای موهای براق و لخت را دارید ؟ موهای خود را با برخی از مراقبت های مو با فرمولاسیون نارگیل سالم نگه دارید. عصاره نارگیل کمک می کند موهای شما براق و سالم بماند و در عین حال موخوره را با مواد گیاهی بی وزن و مغذی رام کند.

تعهد فروشگاه ژاوین :

فروشگاه ژاوین کاملا بر اصول خود پایبند است و خدمت به مشتری را وظیفه خود می داند . تمام سعی ما جلب رضایت شما عزیزان است . جهت تحقق این امر اقدام به واردات محصولات باکیفیت و خاص کرده ایم .

فروشگاه ژاوین طبق اصول نامبرده شده خود را موظف می داند که محصولی با کیفیت را به شما تحویل دهد و اطمینان کامل داشته باشید که پس از استفاده شاهد اثرگذاری فوق العاده ای خواهید بود .

تمامی محصولات موجود در فروشگاه محصولات مراقبتی پوست و مو ژاوین دارای بارکد کارخانه ، تاریخ انقضاء و برندهای اورجینال دارای ضمانت اصالت کالا می باشند .

ژاوین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]