ریبورن
برند ریبورن سوئد

برند ریبورن سوئد

rebornhairsolutions

شرکت ریبورن یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده محصولات تخصصی هوم کر و سالنی کراتین در جهان به شمار می آید. خلاقیت و در حال حاضر کشور سوئد یکی از مدعیان مهم در صنعت مد و لباس محسوب می شود .

ایده های نو نه تنها در تولید محصولات بلکه در نحوه فروش آنها نیز وجود دارد. همین امر سبب گردیده تا این برندمراقبت از مو از فروش قابل توجهی برخوردار شود.  تولید محصولات کراتین همو کر و سالنی ارگانیک و بهداشتی، قیمت گذاری مناسب و نحوه فروش مستقیم از ویژگی های منحصر به فرد این برند سوئدی می باشد.

برند ریبورن سوئد

ما از محصولات Re-born برای درمان کراتینه / پروتئین برای موهای صاف استفاده می کنیم . ریبورن تنها فرمول با 2 اختراع ثبت شده در جهان دارد . تنها فرمولی که می‌تواند موهای شما را ترمیم کند و به شما این امکان را می‌دهد که زیبا با ظاهر طبیعی ابریشمی صاف یا موج دار باشید .

سرامیدها یک خانوادهٔ بزرگ از لیپیدهای مومی هستند. یک مولکول سرامید از یک اسفنگوزین و یک اسید چرب تشکیل شده‌است. سرآمیدها به عنوان آبرسان مو خشک و نرم کننده و لطیف کننده در ماسک ها و محصولات آبراسان عمیق سالنی در بسیاری از برندها دیده میشود و نقش مهمی در ابریشم سازی مو ایجاد میکنند.

سرامیدها در غلظت بالا در غشاءِ سلول یافت می‌شوند؛ چراکه از اجزاءِ اسفنگومیلین‌ها در غشاء دولایه لیپیدی سلول هستند. بر خلاف پیش‌فرض‌های نادرست گذشته که سرامیدها و اسفنگولیپیدهای موجود در غشاءِ سلول را تنها در اسکلت‌بندی آن دخیل می‌دانستند، امروزه مشخص شده‌است که سرامیدها در پیام‌رسانی (سیگنالینگ) سلولی شرکت دارند که مشتمل بر تنظیمِ تکامل سلول، رشد سلول و همچنین مرگ برنامه‌ریزی‌شدهٔ سلول است.

واژهٔ سرامید برگرفته از کلمهٔ لاتینِ «سِـرا» (به معنای موم) و «آمید» است. سرامید یکی از اجزاءِ مادهٔ «ورنیکس کازئوزا» است، همان مادهٔ پنیری موم‌مانندی که بدن نوزاد انسان را در بدو تولد پوشانده‌است.

نسل جدید و تحولی نوین در محصولات مو

Re-born توسط یکی از پیشروان فناوری سلامت مو تولید می شود. این شرکت معتبر سوئدی از همکاری بین متخصصان برجسته نظافت و زیبایی شناسی و آزمایشگاه های تحقیقاتی بین المللی پیشرفته که در زمینه توسعه پوست بیوشیمیایی و زیبایی فعالیت می کنند، رشد کرد. 40 سال دانش، تخصص و فناوری پیشرفته ، محصولات تخصصی و جدید را تحت عنوان ریبورن به میدان می آورد. ترکیبی برنده از دو اختراع ثبت شده ، محصولات Re-born را به محصول بعدی در زمینه ترمیم مو تبدیل می کند!

تنها محصولات موجود در بازار که موها را از اولین استفاده جوان می کند!

محصولات حاوی عناصر انقلابی هستند :

“Ceramide A2” + “Keravis” ثبت اختراع هستند و نتایج ثابت شده ای دارند.

محصولات کمپانی ریبورن سوئد دارای محبوبیت ویژه ای در سراسر جهان میباشند.

اما علت اصلی این محبوبیت چیست ؟

محصولات کراتبن ریبورن سوئد از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردارند و دارای تمام استانداردها و تاییدیه های اروپایی هچنین توصیه شده توسط متخصصان حوزه سلامت مو در دنیا میباشد . این محصولات معمولا بدون بو و گاز و قرنطینه می باشد .

کشور سوئد در زمینه تولید محصولات کراتین یکی از قدرت های مهم اروپا به شمار می آید. برند ریبورن سوئدی از اعتبار بالایی در بازار جهانی برخوردار می باشد. برند محصولات کراتین سوئدی اولین کمپانی تولیدکننده محصولات تخصصی کراتین در اروپا هست که در سایر کشورهای اروپایی نمایندگی فعال دارد .

چرا از برند ریبورن استفاده کنیم :

ریبورن برند معتبرسوئدی هست که در کشورهای مختلف اروپایی از جمله آلمان ، سوئیس ، نروژ ، ایتالیا و انمارک نمایندگی فعال دارد . مواد بکارگرفته شده در محصولات برند ریبورن سوئد کاملا ارگانیک و طبیعی می باشد . تمام محصولات برند ریبورن سوئد پس از بررسی کارشناسان و متخصصان بنام اروپا از فیلتر آزمایشگاه های مجهز رد می شوند . فروشگاه ژاوین با علم به اینکه مو مهم ترین فاکتور در زیبایی هر خانم ایرانی هست اقدام به اخذ نمایندگی این برند معتبر اروپائی کرده است . برند ریبورن دارای تمام استانداردهای معتبر اروپایی هست .

فروشگاه ژاوین در ایران نمایندگی انحصاری این برند را در دست دارد .

ریبورن ترکیبی برنده از دو اختراع ثبت شده است که همین مسئله محصولات Re-born را منحصر بفرد کرده است ! تنها محصولات موجود در بازار که از اولین استفاده باعث جوانسازی مو می شود .

برای اطلاع از قیمت عمده و همین جزئیات کامل محصولات کلیک کنید .

تمام راه ارتباطی نمایندگی انحصاری برند ریبورن سوئد در ایران

00989149590023

00989148688542

04444241858

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]