خرید بهترین تونر روشن کننده پوست از ژاوین
خرید بهترین تونر روشن کننده پوست از ژاوین

مراقبت از پوست و داشتن پوستی شاداب دغدغه بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها است. دغدغه‌ای که قطعاً نیاز به انجام کارهایی به صورت روتین و منظم دارد. یکی از این روش‌ها، استفاده از تونر است که برای بسیاری از افراد همچنان ناشناخته مانده است.


در ادامه به سوالات پرطرفدار ” تونر چیست “، “چرا باید از تونر استفاده کنیم” و  “چگونه بهترین تونر را انتخاب کنیم” می‌پردازیم.


تونر صورت چیست ؟

تونرها محصولاتی هستند که بعد از شستشو و تمیز کردن پوست، برای تنظیم pH آن مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مرطوب کننده‌های مایع، در واقع سطح پوست را تقویت کرده و به شادابی، طراوت، نرمی و آبرسانی آن کمک می‌کنند.


برای دیدن انواع تونر موجود در فروشگاه ژاوین کلیک کنید.


اگر پوست چرب یا مختلط دارید، استفاده از یک تونر مناسب، چربی اضافی و منافذ باز‌ پوست تان را کاهش می‌دهد. از سوی دیگر استفاده از تونرها برای پوست‌ خشک، حساس و نرمال، به کاهش قرمزی و پوسته پوسته شدن آن کمک می‌کند.



باقی مانده ی مواد آرایشی، آلودگی های محیطی، عرق و ترشحات پوست و … همه و همه باید در انتهای روز از روی صورت پاک شوند. در غیر این صورت، باقی ماندن این لایه ی کثیف و اضافی، شادابی پوست را می گیرد و از متابولیسم آن جلوگیری می کند.


سعی کنید علاوه بر اهمیتی که به آرایش خود می دهید، پاکسازی آن را نیز مورد توجه قرار دهید تا پوست شما محل تجمع مواد اضافه نگردد. عوارض تجمع آلودگی ها آنقدر ناخوشایند است که آن را هم رده ی عدم رعایت بهداشت شخصی قرار می دهند.


استفاده از تونر صورت یا تونر پوست که به تونیک نیز معروف است، یک روش ضروری و رایج جهت ایجاد تمیزی در پوست صورت می باشد. برای آشنایی با تونر و کاربردهای گسترده ی آن کافیست این مطلب را تا انتهاب بخوانید تا شما را با همه چیز درباره ی تونر ها آشنا کنیم. البته پیش از آغاز این نکته را به خاطر بسپارید که زیاده روی در مصرف این پاک کننده آرایشی نیز مانند سایر محصولات آرایشی و بهداشتی، عوارض ناخوشایندی به دنبال دارد.


تونرها محصولاتی هستند که پس از شستشو و تمیز شدن پوست، جهت تنظیم PH و تعدیل ترکیبات پوست از آن استفاده می شود. این محصول در واقع مرطوب کننده ایست که مواد مورد نیاز پوست را تامین می کند و به شادابی، نرمی، تازگی و جوانی آن کمک می کند. تونر صورت با انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست سازگاری دارد و نفوذ بسیار بالایی در پوست دارد.


همچنین این محصول می تواند به خوبی بافت پوست را آبرسانی کند و تا حدودی سلول ها و بافت های مرده را از سطح پوست جدا کند. تونر در واقع حکم یک مکمل پاک کننده ی صورت را دارد و  نمی تواند جایگزین شستن صورت باشد. با استفاده از این محصول می توان علائم آکنه و جوش را از بین برد و از بروز خشکی صورت جلوگیری کرد.


تونر از چه موادی تشکیل شده است؟

بخش عمده ترکیبات این محصول را آب و مواد معدنی تشکیل می دهند. در واقع اغلب تونر های پوست بر پایه آب ساخته شده اند و این مساله علت علمی قدرت نفوذ سریع و عمیق آن به منافذ پوست می باشد. معمولا به این ترکیب، عصاره گیاهان و گاه روغن های ارگانیک نیز افزوده می شود. بسیاری از متخصصان زیبایی، استفاده از این محصول را جایگزین مناسبی برای ماسک های پوست می دانند.


می توانید تونر را بعنوان پایه ثابت میز آرایشی خود تصور کنید و به این طریق به سلامتی و جوانی پوست خود اهمیت دهید. تونر ها معمولا ویتامینه هستند و در فرمولاسیون آنها انواع ویتامین های ضروری B، E و C دیده می شود که این موضوع موجب تقویت و تغذیه ی بافت پوست شما می شود.


تونر ضدلک و روشن کننده

تونر از دسته لوازم بهداشتی پوست محسوب می شود که پس از شستشوی صورت و تمیز کردن آن، مورد استفاده قرار می گیرد و ضمن تنظیم PH پوست، آن را شاداب، نرم و با طراوت می کند.


استفاده از تونر یکی از بخش های مهم روتین پوستی است چرا که حتی ملایم ترین شوینده ها نیز ممکن است باعث به هم خوردن PH پوست و ایجاد خشکی و کشیدگی نمایند و تونر نقش مهمی در تغذیه و احیای پوست دارد. انتخاب درست تونر و لوازم آرایشی صورت تاثیرات فوق العاده ای در پوست شما خواهد داشت.


فواید استفاده از تونر صورت


تمیز شدن پوست صورت

در طول روز و به علت تماس مستقیم پوست با محیط اطراف، انواع آلاینده ها به بافت آن می چسبند و یا به درون منافذ آن وارد می شوند. علاوه بر این، باقی مانده ی مواد آرایشی نیز بر میزان این آلودگی می افزایند. در این حالت پاک کننده های صابونی جوابگو نیستند و تنها راه پاکسازی عمیق پوست، استفاده از تونر TONER است.


با این کار در واقع فضا را برای رشد و تنفس سلول های زنده باز کرده اید و به فرآیند متابولیسم سلول های زایا نیز کمک کرده اید. تنفس سلولی مهم ترین عامل رشد و تکثیر سلول های پوست است و در جوانی و تازگی آنها نقش مستقیم دارد. به این ترتیب شاهد تاثیر مستقیم استفاده از تونر در این فرآیند حیاتی هستیم.


ژاوین
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]