سفیدکننده پوست بدن و صورت چیست و چگونه است ؟
سفیدکننده پوست بدن و صورت چیست و چگونه است ؟

سفیدکننده پوست بدن و صورت چیست و چگونه است ؟

 ? What is body and face skin whitening and how is it

هر رنگ پوستی ، زیبایی منحصربه‌فرد خود را دارد. اما هنگامی که پوست به دلیل عوامل محیطی تیره یا کدر می‌شود یا لکه‌های پوستی روی صورت ظاهر می‌شود یا هنگامی که متوجه می‌شوید پوستتان همچون گذشته شفاف و روشن نیست، بهتر است برای رفع تیرگی پوست به فکر راهکارهایی باشید.

خوشبختانه محصولات اختصاصی جهت کمک به شفافیت پوست وارد بازار شده اند که در رفع تیرگی پوست تاثیر بسزایی دارند. به همین منظور در ادامه مقاله شما را برای استفاده از محصولات استاندارد راهنمایی میکنم.

همه افراد دوست دارند پوستی بی عیب و نقص ، جوان ، شاداب و زیبا داشته باشند. اما قرار گرفتن روزانه پوست در برابر آلودگی T پرتوهای مضر نور خورشید و حتی استفاده محصولات آرایشی و عدم مراقبت درست و اصولی از پوست صورت باعث میشه تا رنگ پوست کدر و تیره بشه و روشنی و شادابی رنگ پوست از بین برود.

تیرگی صورت و بدن را میتوان به عنوان یکی از مشکلات رایج در بین افراد دانست . در حقیقت این مشکلات می توانند با توجه به ماهیتی که دارند بر روی زیبایی ظاهری افراد تاثیرگذار باشند .

بر همین اساس اغلب افراد در پی یافتن راه هایی برای شفافیت ، روشن سازی و سفید کردن پوست خود هستند . فروشگاه ژاوین همچون برندهایی بنام مثل دیجی کالا و خانومی و همچنین به عنوان مرجع معتبر محصولات درمانی و مراقبتی پوست و مو واقع در شهر مرزی پیرانشهر اقدام به وارد کردن محصولی باکیفیت برای رفع این مشکل کرده است .

اگر در پی راه حل و سفیدشدن و روشن سازی پوست خود هستین پیشنهاد ژاوین مطالعه کامل ادامه این بلاگ می باشد .

سفیدکننده پوست بدن و صورت چیست و چگونه است ؟

سفیدکننده فوری پوست صورت و بدن بابل کیس یکی از محصولاتی هست که به منظور روشن کردن رنگ پوست صورت ساخته شدند. این محصول با کاهش ملانین در پوست عمل میکنه. ملانین در واقع یک رنگدانه تولید شده توسط سلول های پوستی است و نحوه روشن یا تیره شدن پوست رو تعیین میکنه.

سفیدکننده فوری صورت و بدن بابل کیس یک محصول کاملا ارگانیک و عالی برای سفید کردن پوست صورت و یا بدن شما می باشد . نکته جالب و فوق العاده سفیدکننده فوری صورت و بدن بابل کیس در این است که کاملا ضد آب بوده و حداقل تا 72 ساعت ماندگاری دارد که این برای خانمها یک انتخاب ایده آل و دوست داشتنی محسوب می شود.

جهت دیدن جزئیات بیشتر این محصول و ثبت سفارش کلیک کنید.

سفیدکننده پوست بدن و صورت چیست و چگونه است ؟

علت تیره شدن ناگهانی پوست صورت چیست؟

علت تیره شدن پوست صورت موارد مختلفی می تواند باشد. بدن، ممکن است تحت شرایط خاصی، ملانین (رنگدانه ی پوست) بیش از حد یا ملانین بسیار کمی تولید کند. تغییر رنگ پوست صورت دو نوع دارد. روشن تر شدن پوست که هایپوپیگمنتیشن نام دارد و تیره شدن پوست که  هایپرپیگمنتیشن نامیده می شود.

هایپوپیگمنتیشن یا روشن شدن پوست، فقدان میزان ملانین طبیعی پوست است که موجب سفید شدن یا روشن شدن پوست می گردد. در ادامه علت تیرگی پوست صورت را بیان می کنیم.

هایپرپیگمنتیشن یا تیره شدگی پوست، ناشی از تولید ملانین بیش از حد می باشد و موجب می شود برخی از نقاط پوست، به رنگ قهوه ای روشن یا قهوه ای تیره درآیند. در این مقاله به بحث هایپرپیگمنتیشن با تیرگی پوست صورت می پردازیم. با ما همراه باشید.

سفیدکننده پوست بدن و صورت چیست و چگونه است ؟

روش مصرف :  در ابتدا در حمام یک دقیقه روی پوست خشک ماساژ دهید و دو دقیقه اجازه دهید که روی پوست بماند سپس آبکشی نمایید.

ژاوین

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]