فواید و انواع ماسک هیدروژلی ژاوین
فواید و انواع ماسک هیدروژلی ژاوین

پوست زیبا، سالم و شاداب همیشه در همه‌ی دوران‌ها مورد توجه بوده است و می‌توان گفت کسی نیست که از به دنبال داشتن پوستی لطیف و شفاف نباشد. در ادامه بلاگ فواید و انواع ماسک هیدروژلی ژاوین با ما همراه باشید.

عملکرد بی نظیر ماسک هیدروژلی

ماسک های ژله ای عمدتا با آلژینات تصفیه شده ساخته می شوند. آنها حاوی آلژینات بسیار بیشتری نسبت به ماسک های لاستیکی معمولی هستند.به همین دلیل است که بافت ژله ماسک مانند ژله است. که هیدراتاسیون کامل و اثرات خنک کننده و تسکین دهنده آنی را یکجا ایجاد می کند.همچنین آنها کاملاً یک مهر و موم ابریشمی نرم و شبیه خلا ایجاد می کنندپوست.این عملکرد مهمترین است!

ماسک هیدروژلی مزایای متعددی مانند آبرسانی، صافی، حفظ رطوبت، پاکسازی، لایه برداری، نرم کننده پوست، تقویت کننده و کاهش التهاب را برای پوست شما فراهم می کند.


جهت دیدن انواع ماسک هیدروژلی موجود در فروشگاه کلیک کنید.

انواع ماسک هیدروژلی

ماسک هیدروژلی آلوئه وراء :

این ماسک دارای خواص ترمیمی، صاف کنندگی و مرطوب سازی پوست می باشد. آلوئه ورا کاربردهای زیادی دارد. حاوی آنتی اکسیدان ها، آنزیم ها، ویتامین A و C است و بسیار ضد التهاب است. آلوئه ورا می تواند به درمان سوختگی، آکنه و خشکی پوست کمک کند.

خواص ماسک هیدروژلی زغال بامبو :

دارای خواص ضد قارچی، ضد میکروبی، ضد باکتریایی و ضد ویروسی است.  ماسک زغال فعال تصفیه کننده برای آکنه، لکه ها، قرمزی، زخم، برجستگی، موهای زائد، منافذ، جوش های سرسیاه، چربی و پوست حساس. ذغال سنگ به دفع سموم ، خاک و زباله کمک می کند.

لسیتین ناخالصی هایی را که می تواند منافذ را مسدود کرده. و باعث ایجاد لکه ها، سوختگی تیغ، قرمزی، زخم و موهای روییده می شود. حل می کند. یک ماسک فوق تصفیه کننده که روغن و سایر ذرات ریز را از آلودگی هوا یا عمق پوست خارج می کند.

ماسک هیدروژلی ذغال بامبو :

ماسک هیدروژلی ذغال بامبو بشدت باعث مرطوب سازی و حفظ رطوبت پوست می شود. از دیگر مزایای آن می توان به لیفت پوست و لطیف شدن پوست اشاره کرد. این ماسک همچنین تاثیرات بسیار زیادی در براق سازی و روشن شدن پوست دارد.

لایه برداری پوست خشک شده برای از بین بردن سلول های مرده پوست برای هر نوع پوستی استفاده شود. که هنگام استفاده در مراقبت از پوست بسیار متنوع می شود به کاهش آکنه کمک کنید. با از بین بردن ناخالصی ها و آلاینده هایی که در عمق منافذ پوست شما وجود دارد، پوست را تمیز می کند طیف وسیعی از ناخالصی ها را جذب می کند حتی زمانی که مقدار کمی از این ماده در محصول مراقبت از پوست قرار داده شود.

ماسک هیدروژلی چای سبز :

این ماسک بسیار موثر است در رفع مشکلات مربوط به آکنه و پوست های چرب می باشد. و از دیگر مزایای آن می توان به بازسازی و ترمیم پوست پس از مشکلات پوستی ناشی از آفتاب سوختگی اشاره کرد. خواص ضد التهابی چای سبز می تواند به کاهش سوزش، قرمزی و تورم پوست کمک کند استفاده از چای سبز بر روی پوست شما می تواند بریدگی های جزئی و آفتاب سوختگی را نیز تسکین دهد.

فواید و انواع ماسک هیدروژلی ژاوین

ماسک هیدروژلی ویتامین c :

ماسک نارنجی روشن کننده برای تغییر رنگ، افزایش رنگدانه، لکه های تیره، تیرگی، رنگ و بافت ناهموار پوست، حلقه های تیره بسیار مناسب می باشد.

پوست پرتقال ارگانیک سرشار از ویتامین C است در نتیجه این ماده حاوی اسید سیتریک است که به روشن شدن طبیعی پوست کمک می کند. و سلول های مرده و بقایای پوست را از بین می برد. همچنین به تشکیل کلاژن و الاستین کمک می کند تا پوست جوان تر و نرم تر به نظر برسد.

در این مقاله به بررسی فواید ماسک ،تاثیر آن بر روی صورت و انواع ماسک هیدروژلی برای انواع پوست پرداختیم امیدواریم که نهایت استفاده را از این مطالب ببرید جهت مشاهده محصولات بیشتر به سایت فروشگاه ژاوین مراجعه نمایید.

فواید و خاصیت ماسک بر روی صورت :

1.آبرسانی پوست

ماسک ها برای آبرسانی پوست بسیار مهم هستند زیرا آنها رطوبتی که به مرور زمان از بین رفته است را جبران می‌کنند. علاوه بر مرطوب کننده های غنی، روغن های صورت و سرم نیز می‌توانند به آبرسانی پوست شما کمک کنند.

2.درخشندگی پوست

ماسک های صورت درخشندگی قابل توجهی را به پوست شما هدیه می دهند به دلیل آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مفید پوست شما را تغذیه و آبرسانی می‌کنند . در حالیکه باعث کاهش قرمزی ، التهاب و لکه های تیره می شوند پوست شما را روشن تر می کنند.

3 . پاک کننده قوی جوش و آکنه

بر خلاف سایر محصولات ضد جوش ، یک ماسک خوب می تواند به شما کمک کند که چربی و ناخالصی های اضافی پوست را بیرون بکشید و از رویش مجدد آن جلو گیری می کند. و هرگونه لک و جوش را از بین می‌برد. از ماسک های ضخیم رس و کرم گرفته تا ماسک های خنک کننده بهترین ماسک های صورت برای درمان آکنه هستند .

4. کمک به سفتی پوست

مزایای ماسک صورت برای سفتی پوست، ماسک های سفت کننده صورت به لیفت پوست کمک می‌کنند و خطوط ظریف و چین و چروک ها را صاف می کنند و به پوست شما درخششی کاملاً سالم می بخشند .علاوه بر این سلولهای مرده پوست را از بین می‌برند و رنگ چهره شما را شادتر می‌کنند .

5. تسکین آفتاب سوختگی

برای درمان آفتاب سوختگی بهتر است از ماسک ماست استفاده کنید و این روش باعث کاهش قرمزی و التهاب خواهد شد . همچنین به تنظیم چربی طبیعی پوست کمک میکند. زیرا این ماده به کاهش خارش ناشی از آفتاب سوختگی نیز موثر است .

برای دیدن نمونه های متنوع دیگر موجود در فروشگاه کلیک کنید.

ژاوین
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]