فوم شوینده صورت چیست؟
فوم شوینده صورت چیست؟

فوم شوینده صورت چیست؟ نوعی شوینده به حالت کف است که قدرت پاک کنندگی بالایی دارد. فوم شستشوی صورت برای تمیز کردن عمقی صورت و از بین بردن آلودگی‌ها و چربی اضافه پوست بسیار مناسب است. همچنین فوم‌های شستشو برای مصرف روزانه با فرمولاسیون بسیار سبک و کم چرب ساخته می‌شوند.


ویژگی فوم‌های شستشو این است که این محصولات خیلی زود کف می‌کنند، خیلی سریع روی پوست پخش می‌شوند و به راحتی می‌توان آنها را آبکشی کرد.


همچمنین شستشوی پوست صورت و رفع آن از انواع آلودگی، لوازم آرایشی، چربی‌های مضر و سلول‌های مرده پوست مهم‌ترین اقدام در جهت مراقبت از پوست حساس و لطیف صورت است.


لازمه داشتن یک پوست شفاف و زیبا، داشتن روتین پوستی است و یک روتین پوستی کامل بدون استفاده از شوینده‌ها و پاک‌کننده‌های صورت تکمیل نمی‌شود. فوم شستشوی پوست خشک همان چیزی است که شما برای ترمیم پوست حساس و افزایش نرمی و رطوبت پوست به آن نیاز دارید.


جهت دیدن تنوع بی نظیر و موجودی شوینده های موجود در فروشگاه ژاوین کلیک کنید.


در واقع لازم است روزی دو بار پوست صورت خود را از آلودگی‌ها پاک کنید تا در عمق منافذ صورتتان نفوذ نکنند و مشکلات پوستی را برایتان به همراه نداشته باشند. یکی از انواع شوینده‌های جدید، فوم‌های شستشوی صورت هستند که در فرمولاسیون مختلف برای انواع پوست‌ها از جمله چرب، خشک، مختلط، حساس و … تولید می‌شوند.


فوم شوینده صورت چیست؟

فوم شستشوی صورت چه می‌کند؟


تا پیش از این، بسیاری از متخصصان  کارشناسان پیشنهادهای ویژه و متفاوتی برای مراجعان خود داشتند. اما امروزه، برنامه‌ای جامع به نام روتین مراقبت پوستی فراهم شده است. این روتین، تمام مراحل و محصولاتی که پوست شما برای زیبایی و سلامت خود به آن احتیاج دارد، به صورت یکجا گردآوری کرده است.


شستن و پاکسازی کردن سطح پوست، نخستین و مهم‌ترین مرحله روتین پوستی را به خود اختصاص می‌دهد. در این مرحله، مواد آرایشی، آلودگی‌های محیطی، چربی اضافی و آلاینده‌ها از سطح پوست پاکسازی می‌شوند. در واقع مرحله پاکسازی، به منظور تمیز کردن پوست و آمادگی آن برای مراحل بعدی تعبیه شده است.شوینده‌ها، در انواع مختلف روغنی، ژلی، لوسیون و … تولید می‌شوند و هرکدام خاصیت و متفاوتی دارند. شما می‌توانید با توجه به جنس و نیازهای پوست خود، یکی از آنها را انتخاب نمایید.


فوم شوینده صورت چیست؟

مزایای فوم شوینده را بشناسید

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، شوینده‌های فومی فرمولاسیون منحصر به فردی دارند و نمی‌توان آنها را پاک کننده‌های ساده به حساب آورد.


از جمله مزایای استفاده از این شوینده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :


  • ساختار کفی این شوینده، قدرت نفوذ بسیار بالایی دارد و در کمترین زمان ممکن، به لایه‌های عمقی پوست نفوذ می‌کند.
  • چربی اضافی را کاملا از بین می‌برد و برای کنترل تولید و ترشح چربی طبیعی پوست بسیار موثر است.
  • اگر معمولا از ضد آفتاب یا محصولات آرایشی ضد آب استفاده می‌کنید، شوینده‌های فومی بهترین انتخاب برای شما هستند. این محصول، سرسخت‌ترین مواد آرایشی را در خود حل می‌کند و منافذ پوستی را کاملا تمیز می‌نماید.

خاصیت های فوم شوینده صورت :

نوبت آن رسیده که راجب کاربرد فوم شستشوی صورت حرف بزنیم باید در این رابطه به شما بگوییم که این محصول فوق العاده بوده و علاوه بر شستشوی صورت خواص و ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که چند مورد از آنها در ادامه ذکر خواهیم کرد.


  • شستشوی عمقی صورت :

بسیاری از شوینده‌ها این توانایی را ندارند که صورت شما را به طور عمقی پاک کننده و اصطلاحا پاک کننده‌های سطحی هستند اما فوم شستشوی صورت میتواند آلودگی‌های موجود در عمقی‌ترین لایه‌ی پوست را نیز پاک کند و همچنین این قابلیت را نیز دارد که آرایش‌های باقی مانده بر روی صورت را در صورتی که قابل شستشو باشند پاک کند از این رو میتوان گفت که چند قدمی نسبت به سایر شوینده‌های صورت جلوتر بوده و کاربردی تر است.


  • ضد جوش و آکنه :

عامل اصلی ایجاد جوش و آکنه بر روی صورت چربی‌های اضافه هستند در اصل چربی‌ها منافذ پوست را می بندند و از نفس کشیدن پوست جلوگیری می کنند و این باعث میشود که پوست دچار جوش شود به همین دلیل محصولی مانند فوم شستشوی صورت که تنظیم کننده‌ی چربی پوست است میتواند از بروز جوش و آکنه بر روی پوست شما جلوگیری کند و اصطلاحا ضد جوش و ضد آکنه باشد.


از همین رو ما به کسانی که روی صورتشان جوش و آکنه را مشاهده میکنند پیشنهاد میکنیم که برای شستشوی صورت خود از فوم شستشوی صورت استفاده کنند.


  • از بین برنده‌ی چربی اضافی پوست :

راجب این محصول شگفت انگیز نکته‌ی مهمی وجود دارد که نباید فراموش کنیم آن هم این است که این محصول یک پاک کننده‌ی صورت بسیار قوی است از این رو میتواند چربی پوست را تنظیم کرده و چربی‌های اضافی صورت را به طور کامل حذف کند بهزهمین دلیل برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار مناسب است.


  • مرطوب کننده :

از آنجایی که فوم شستشوی صورت یک شوینده‌ی بسیار قوی است بعد استفاده از آن پوست خشک میشود به همین دلیل در برخی از فوم‌های شستشوی صورت از مواد مرطوب کننده استفاده میکنند که پوست بعد استفاده از این محصول نیز طراوت و شادابی خود را حفظ کند البته همه‌ی فوم‌های شستشوی صورت این خاصیت را ندارند.


طرز استفاده از فوم شستشوی صورت چگونه است؟


فوم شست و شوی صورت در فروشگاه ژاوین قابل تهیه است. بعضی از انواع آن را میتوان دو بار در روز استفاده کرد. پس بهتر است قبل از استفاده، دستور استفاده آن را مطالعه کنید. با این وجود شیوه استفاده در تمامی انواع فوم شست و شوی صورت یکسان است.


برای استفاده از این محصول روی صورتتان ابتدا صورتتان را با آب خیس کنید بعد دو یا سه بار فوم شستشوی صورت را بر روی کف دستانتان پمپ کرده و به صورتتان بمالید توجه داشته باشید که فوم شستشوی صورت را به دقت بر روی تمام نقاط صورتتان ماساژ داده و پخش کنید و پس از گذشت دو یا سه دقیقه صورتتان را آبکشی کنید.


شیوه استفاده از فوم شستشوی صورت :


دست هایتان را کاملاً بشویید و موهایتان را با هدبند یا تل به عقب بدهید.(مخصوص خانم های ژاوینی)

صورت تان را با آب مرطوب کنید. دو یا سه بار پمپ فوم صورت را روی کف دست تان فشار دهید.

دست هایتان را به هم‌دیگر بمالید تا فوم روی هر دو کف دست پخش شود.

بعد فوم چسبناک را به صورت تان بمالید و با انگشتان دست آن را روی پیشانی، امتداد گونه ها ، بینی و چانه ماساژ دهید.

با نوک انگشتان روی پوست صورت به آرامی ضربه بزنید و بصورت دایره ای آن را پخش کنید.

در آخر فوم شست و شوی صورت را با آب از روی صورت پاک کنید و صورت را با یک حوله تمیز خشک کنید.

برای تهیه این محصول پرکاربرد و تاثیر گذار می توانید به سایت فروشگاه ژاوین مراجعه و از بهترین محصولات ما برای شادابی و نشاط پوست خود استفاده کنید.


برای مشاهده محصولات مراقبت از پوست ژاوین کلیک کنید.


ژاوین
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]