ماسک مو مخصوص مو کراتینه شده
ماسک مو مخصوص مو کراتینه شده

بهترین ماسک مو برای موهای کراتینه در سال‌های اخیر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و علت اصلی آن توجه مردم به سلامت موهایشان است. به این معنی که انتخاب ماسک مو مخصوص مو کراتینه شده یکی از دغدغه های همه مشتریانمون بعد از کراتینه کردن مو هست.


در واقع بسیاری از افراد تلاش می‌کنند که موهای نرم، براق و سالمی داشته باشند. این گرایش در افرادی که موهای خشک و شکننده دارند، بیشتر است. استفاده از انواع شامپوها، نرم کننده‌ها و ماسک‌های مو در همین راستا صورت می‌گیرد.


ژاوین پر تنوع ترین فروشگاه از لحاظ موجودی محصولات کراتینه ست . کافیه همین الان کلیک کنی و تنوع بینظیری از این محصولات را ببینی.



ماسک های مو یکی از موثرترین محصولات مراقبتی مو هستند که می توانند برای ما موهایی سالم، درخشان، قوی و ضخیم را به ارمغان بیاورند. فواید ماسک مو از نرم کننده ها بیشتر بوده و فقط به نرمی موها خلاصه نمی شود.


ماسک های مو حاوی مواد طبیعی، ویتامین، مواد معدنی و پروتئین هستند که هر ترکیب می تواند تاثیر متفاوتی بر مو بگذارد؛ مثلا ماسک موی پروتئینه برای تقویت و رشد موها و ماسک موی کراتینه برای نرمی، صافی و براقیت مو مورد استفاده قرار می گیرد.


ماسک مو چیست ؟

ماسک مو حاوی تمام ویتامین‌هایی است که از نازک و شکننده شدن مو‌ها پیشگیری می‌کند و مقاومت آن را در برابر موخوره و استفاده از وسایل آرایش مو مانند سشوار و اتو افزایش می‌دهد.


ماسک مو با مراقبت سه گانه خود از ریشه، ساقه و پیاز مو و از بین بردن آلودگی مو‌ها به تدریج باعث بازسازی و ترمیم مو‌های آسیب‌دیده می‌شود و به این وسیله روز به روز مو‌ها طراوت و شادابی خود را باز می‌یابد، به تدریج قوی‌تر و مستحکم‌تر شده و مو‌های ضعیف و وز شده را به مرور ضخیم و قوی‌تر می‌کند.


ماسک مو محصول مراقبتی از مو که باید بعد از شستن موها با شامپو استفاده شود. ماسک مو ذرات بسیار ریزتری دارد به همین دلیل نفوذ عمیقتری به کوتیکول مو داشته و باعث تغذیه ، ترمیم و آبرسانی به مو می گردد. ماسک های مو اکثرا حاوی روغن های طبیعی مانند روغن آووکادو، نارگیل، بادام، آرگان، زیتون و جوجوبا می باشند.


ماسک مو کراتینه چیست؟

گاهی جنس مو خشک و شکننده است. اما گاهی اوقات نیز رنگ کردن مکرر مو یا سشوار کشیدن زیاد و طولانی مو باعث آسیب دیدن آن می‌شود. اینجاست که استفاده از ماسک موی مناسب می‌تواند کمک قابل توجهی به بهبود سلامتی مو داشته باشد.


روش‌های مختلفی مانند نرم کننده‌ها یا شامپوهای مخصوص می‌توانند موهای شما را مراقبت کنند. یکی از آنها استفاده از بهترین مارک ماسک موی کراتینه است. کراتین پروتئینی است که حتی در موهای ما وجود دارد. استفاده از ماسک موی کراتینه باعث لطافت و درخشندگی موهایمان می‌شود که خود از موخوره جلوگیری می‌کند.


زمان استفاده از ماسک موی کراتینه :

استفاده از ماسک مو بعد از حمام یا حتی هنگام حمام کردن امکان پذیر است. با این حال بهتر است یک بار در هفته از این ماسک استفاده کنید.

اگر موهایتان مرطوب نیست و در گروه موهای خشک قرار دارد، می‌توانید ماسک موی کراتینه را قبل از خواب روی موهایتان بمالید. سپس با روسری نرمی موهای خود را بپوشانید. زمان استفاده از آن بسته به کاربر از ۲ دقیقه تا یک روز کامل هم طول می‌کشد.


ماسک مو برای موهای کراتینه شده

سولفات‌‌‌ها نمک‌هایی هستند که از واکنش سولفوریک اسید با ماده شیمیایی دیگری به وجود می‌آیند. سدیم لوریل سولفات و سدیم لورت سولفات دو ترکیب اصلی و پر کاربرد در محصولات شوینده و بهداشتی هستند. یکی از کاربردهای سولفات در مواد بهداشتی مانند شامپو، ایجاد کف است که حالت فومی به خود گرفته و سبب ایجاد قدرت پاک‌کنندگی بیشتر در آن‌ها می‌شود.


این ماده علاوه بر شامپو در محصولات بهداشتی دیگری نیز نظیر صابون، ماسک مو، محصولات آرایشی و … موجود است. ماسک کراتینه مو فاقد سولفات برای موهای رنگ شده، موهای آسیب دیده و کراتینه بسیار مناسب است، اما فقط مختص آن نیست. این ماسک مو کراتین، احتیاجات و ملزومات موها را فراهم می‌کند و علاوه بر کمک به خوش حالت شدن موها، از شکنندگی و خشکی آن‌ها نیز جلوگیری می‌کند.


مزایای استفاده از ماسک مو بدون سولفات برای موهای کراتینه چیست؟

  • افزایش رطوبت‌رسانی به موها و جلوگیری از شکننده شدن آن‌ها
  • تثبیت رنگ موهای دکلره و رنگ شده
  • تقویت و تغذیه کننده موهای آسیب دیده و وز
  • بهره‌مندی از پروتئین، کراتین، ویتامین E و روغن‌های طبیعی
  • کمک به حفظ لطافت و نرمی پوست
  • وجود عصاره‌های طبیعی و ترکیبات مغذی
  • افزایش درخشندگی و براق‌تر شدن موها
  • کمک به حفظ حالت موهای کراتین شده

محصولات بهداشتی مناسب برای موهای کراتین شده

همه افراد جامعه با توجه به نوع موهای خود نیازهای متفاوتی دارند. برخی به محصولاتی نیاز دارند که حاوی مواد مرطوب کننده باشد، برخی دیگر به محصولاتی که برای موهای رنگ شده فرموله شده باشد. و بعضی دیگر برای موهای کراتین شده خود، به انتخاب محصولات متناسب با این موها می‌پردازند.ما درصدد معرفی بهترین محصول برای مراقبت بیشتر از موهای شما هستیم.


برای دیدن ماسک های مناسب مخصوص موهای کراتین شده در سایت فروشگاه ژاوین کلیک کنید.


ژاوین
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]