معرفی بهترین کرم ضد آفتاب بی رنگ ژاوین
معرفی بهترین کرم ضد آفتاب بی رنگ ژاوین

آیا داشتن پوستی صاف، شفاف و فاقد کک‌ومک، بدون استفاده از کرم ضد آفتاب امکان‌پذیر است؟ قطعا جواب این سوال منفی است. با ما همراه باشید چون در بلاگ معرفی بهترین کرم ضد آفتاب بی رنگ ژاوین به بررسی کامل این موضوع پرداخته ایم.

اگر می‌خواهید از خودتان در برابر سرطان پوست محافظت کنید و در کنار آن پوست لطیف و شفافی هم داشته باشید، استفاده از کرم ضد آفتاب برای شما امری ضروری و مهم به حساب می‌آید. هنگام خرید این محصول مراقبتی پوست، باید به یک سری نکات توجه کنید تا بهترین ضد آفتاب مناسب پوستتان را انتخاب کنید.

استفاده از ضدآفتاب بی‌ رنگ و بدون رنگ، بهترین راه برای محافظت از پوست در برابر آسیب و مشکلات پوستی است. برای اینکه پوستی سالم و بدون لک و کک و مک داشته باشید، باید پوست خود را زود هنگام در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید محافظت کنید. رایج‌ترین روش محافظت در برابر آفتاب، استفاده از ضد آفتاب بی‌ رنگ با کیفیت است.

خیلی از افراد می‌پرسند چرا از ضد آفتاب استفاده کنیم؟ آن‌ها فکر می‌کنند که برای داشتن پوستی صاف و شفاف، باید از کرم‌های خاصی استفاده نمایند. در صورتی که در قدم اول، استفاده از یک کرم ضدآفتاب با یک SPF مناسب، برای پوست شما مهم است. بعد از این که این محصول را تهیه کردید می‌توانید به سراغ دیگر کرم‌های آرایشی بروید.

جهت دیدن برترین ضدآفتاب های موجود در فروشگاه ژاوین کلیک کنید.

اما چطور می‌توانیم یک ضد آفتاب خوب تهیه کنیم؟ اصلا ضد آفتاب خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟با ما همراه باشید تا بهترین ها را به شما هدیه دهیم.

در قدم اول باید SPF ضد آفتاب بررسی شود. منظور از SPF همان Sun Protection Factor است که به معنی فاکتورهای محافظت در مقابل نور خورشید است. هر چقدر مقدار این فاکتور بیشتر باشد، در مدت زمان بیشتری می‌توانید در فضای باز که دارای نور شدید خورشید است، قرار بگیرید. یادتان باشد، قبل از کرم ضدآفتاب، نوع SPF درج شده بر روی جعبه را بخوانید.

روی هر کرم ضد آفتاب عبارت محافظت از پوست در برابر UVA یا UVB و یا هر دوی آن‌ها نوشته شده است. اشعه مضر فرابنفش توانایی آسیب رساندن به پوست را دارد. UVA اشعه‌ای است که منجر به ایجاد چین‌وچروک و در نتیجه پیری پوست می‌شود. UVB هم باعث ایجاد قرمزی، خارش و سوختگی پوست خواهد شد. پس ضد آفتاب کامل ضد آفتابی است که از پوست در برابر این دو فاکتور هم محافظت کند.

یکی دیگر از فاکتورهایی که در هنگام خرید یک کرم ضدآفتاب خوب باید در نظر داشته باشید، مناسب بودن آن کرم با توجه به نوع پوست شما است. ما در این مقاله ضد آفتاب‌های مناسب هر نوع پوستی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ضدآفتاب

بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب

انتخاب ضد آفتاب برای پوست چرب و جوشدار یک امر بسیار سخت و چالش برانگیز است. اکثر افرادی که پوست چربی دارند، از ضدآفتاب به علت چرب بودن و سنگین بودنش، فراری هستند. اما آیا عدم استفاده از ضدآفتاب راه حل مناسبی است؟ پرتوهای خورشید بزرگترین دشمن پوست به شمار می‌روند. این اشعه‌ها مهم‌ترین علت سرطان پوست، آفتاب سوختگی، لکه‌های تیره روی بدن و پیری زودرس پوست هستند.

جهت دیدن برترین ضدآفتاب مناسب نوع پوست خودت کلیک کنید.

افرادی که دارای پوستی چرب و براق هستند، باید از کرم ضدآفتابی استفاده نمایند که فرمول ساخت آن مبتنی بر آب باشد یا در ساخت آن از چربی استفاده نشده باشد. این نوع ضدآفتاب ها یک حالت خشکی بر روی پوست ایجاد می‌کنند و به خاطر دارا بودن فرمولاسیون خاص، باعث ایجاد حس خنکی بر روی پوست می‌شوند.در صورتی که پوست ملتهب باشد، با استفاده از این نوع کرم ضدآفتاب، می‌توان به خنک کردن و آرام کردن پوست کمک نمود.


معرفی بهترین کرم ضد آفتاب بی رنگ ژاوین

بهترین کرم ضد آفتاب بی رنگ برای پوست خشک

اگر شناخت درستی از نوع پوست و نیازهای پوستتان داشته باشید، می‌توانید با انتخاب محصولات درست، هم نیازهای پوستتان را رفع کنید و هم در راستای تقویت آن برای حفظ سلامت و زیبایی و شادابی بیشتر گام بردارید. اگر شما جز افرادی هستید که پوستتان آثار خشکی دارد یا گاهی با لک و تیرگی‌هایی روی پوستتان مواجه می‌شوید، باید برنامه مراقبت از پوستتان در راستای درمان این مشکلات باشد.


بنابراین پیش از خرید کرم ضد آفتاب برای پوستتان، بهتر است بدانید که بیشترین مشکلی که پوست را دچار خشکی و لک می‌کند، عدم آبرسانی و عدم مرطوب نگه داشتن پوست به مقدار کافی است. اگر پوستتان به اندازه نیازش هیدراته نشود، احتمالا خیلی زود شاهد آثار خشکی مانند قرمزی، پوسته پوسته شدن، خارش و سوزش و التهاب و آثار لک و تیرگی روی پوستتان خواهید بود.


بنابراین بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار ضد آفتابی است که درصد مرطوب کنندگی‌اش برای پوست شما مناسب باشدافرادی که دارای پوستی خشک هستند، به خاطر دارا بودن سطح پایین چربی مفید پوست و آب، مستعد حساسیت، خلرش و قرمزی هستند.


معرفی بهترین کرم ضد آفتاب بی رنگ ژاوین

افرادی که دارای چنین پوستی هستند، باید از کرم ضد آفتابی استفاده نمایند که در آن مرطوب کننده‌های متعددی مانند سیلیکون،لانولین و روغن به کار رفته باشد.به هنگام خرید کرم ضدآفتاب های مخصوص پوست خشک، حتما به SPF 30 به بالا فکر کنید و حتما دقت کنید در آن از مرطوب کننده‌هایی که گفته شد، استفاده شده باشد.


ویژگی‌ های یک ضد آفتاب بی‌ رنگ خوب کدامند؟


یک ضد آفتاب خوب بی‌ رنگ مشخصات خاصی دارد که شامل موارد زیر هستند :


  • یک کرم ضد آفتاب بی‌رنگ باید SPF مناسبی داشته باشد که بتواند در برابر اشعه‌های محضر آفتاب از پوست محافظت کند.
  • ضد آفتاب بی‌رنگ با کیفیت، حتما باید ضد آب باشد. ضد آفتاب‌های که خاصیت ضد آبی ندارند، با یک عرق کردن ساده روی پوست روان شده و خاصیت خود را از دست می‌دهند.
  • کرم ضد آفتاب خوب، باید خاصیت مرطوب کنندگی داشته باشد. کرم‌ های ضدآفتاب بی‌ رنگ را می‌توان به عنوان کرم زیر آرایش نیز استفاده کرد. به شرطی که به عنوان مرطوب‌ کننده عمل کند. در این شرایط است که می‌توان از ضد افتاب بی‌رنگ به عنوان پایه آرایش استفاده کرد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌های کرم ضد آفتاب بی‌رنگ مرغوب، تازگی آن است. تاریخ انقضای کرم ضد آفتاب حتما باید یک سال تا ۹ ماه زمان داشته باشد، در غیر این صورت زیاد تازه نیست.
  • کرم ضد آفتاب بی‌ رنگ خوب باید حجم متناسبی نیز داشته باشد تا با چند بار مصرف به اتمام نرسد. کرم ضد آفتاب بی‌رنگ با کیفیت را باید به گونه‌ای انتخاب کرد که بتوان از آن در یک دوره یک تا سه ماهه استفاده کرد. حجم ضدآفتاب بدون رنگ باید آنقدر زیاد باشد که تا رسیدن به زمان انقضا تمام نشود.
  • ترکیبات ضد آفتاب باید بر تمام انواع اشعه‌های مضر خورشید تأثیر داشته باشد و بتواند مضرات اشعه خورشید را از بین ببرید.

با در نظر گرفتن شرایط پوستی خود و مقاله راهنمای ژاوین شما می توانید متناسب با پوست خود بهترین محصول را انتخاب کرد و از پوست خود محافظت کنید.

جهت دیدن محصولات بیشتر کلیک کنید.

ژاوین
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]