آموزش کراتین موی دکلره شده + معرفی محصولات کراتین
آموزش کراتین موی دکلره شده + معرفی محصولات کراتین

موهای صاف ، زیبا و درخشان در زیبایی شما تاثیر زیادی دارد. بسیاری از بانوان علاقه زیادی به داشتن موهای بلوند و دلکره شده دارند. با بلاگ آموزش کراتین موی دکلره شده + معرفی محصولات کراتین همراه ما باشید چون مطالب بسیار مهمی را با شما در میان خواهیم گذاشت. 😍😍✔

دغدغه اصلی این افراد برای کراتین مو این است که آیا کراتین برای موهای دکلره شده مناسب است یا خیر.

همان‌طور که می‌دانید کراتین، یک روش درمان شیمیایی برای مو است و به همین دلیل انجام آن نیازبه دقت، تجربه و مراقبت زیادی دارد. این غیر قابل انکار است که درمان‌های کراتینه ظاهر مو را بهبود می‌بخشد، چراکه با بالابردن سطح پروتئین مو، به سلامت و احیای آن کمک می‌کند. شک و تردیدهای زیادی در مورد درمان کراتینه وجود دارد.

یکی از معروف‌ترین سوالات این است که آیا پروتئین کراتین برای موهای دکلره بی‌خطر است؟ زیرا هر دو روش با موادشیمیایی انجام می‌شود. برای رسیدن‌به پاسخ این سوال و آشنایی با انوع کراتینه مو، مزایا و مراقبت‌های بعد از انجام کراتین، با ادامه مطلب همراه باشید.

کراتین ریبورن سوئد اولین کراتین در ایران است که برای مو رنگ شده ، دکلره شده و آسیب دیده ، خاصیت ضد زردی داره و هیچ گونه تغییر رنگی را ایجاد نمی کند.

جهت مشاهده جزئیات بیشتر این کراتین سوئدی کلیک کنید.

آموزش کراتین موی دکلره شده + معرفی محصولات کراتین

تاثیر کراتین روی رنگ مو چیست؟

اگر رنگ مو شما بین قهوه‌ای روشن و بلوند باشد، کراتینه درمانی می‌تواند رنگ مو شما را یک یا دو درجه روشن کند. در رنگ موهای مشکی و قرمز، تغییر تقریباً محسوس است؛ به این معنی که درمان صافی مو، رنگ مو را تیره می‌کند و اگر آن را روشن کند بستگی‌به درجه رنگ موهای شما دارد.

فروش کراتین ریبورن سوئد در فروشگاه ژاوین بصورت کارتنی ، پک ، 1 عددی و در نهایت میلی می باشد.

اگر نمی‌خواهید رنگ مو شما بعد از کراتین تغییر کند، مهم است که به ترتیب اعمال این دو فرآیند(رنگ کردن مو و کراتین) روی موهای خود توجه داشته باشید. اگر رنگ مو شما طبیعی است، به این معنی که هرگز از رنگ مو استفاده نکرده‌اید، رنگ مو بعد از کراتین تغییر نخواهد کرد. به‌طورکلی بعد از کراتین مو، رنگ مو قهوه‌ای تیره همچنان قهوه‌ای تیره خواهد بود و بلوند نیز همچنان بلوند است.

آیا کراتینه مو بعد از دکلره واجب است؟

بحث‌ها و نظرات مختلفی درباره انجام کراتین برای موهای دکلره شده وجود دارد. از آنجایی که فرآیند دکلره مو، تهاجمی است و ممکن است تارهای مو را شکننده کند، برخی بر این باور هستند که نباید بعد از آن موها را کراتین کرد. این درحالی است که اگر مراقبت‌ها، نکات و دستورالعمل‌های کراتین موهای دکلره را به‌خوبی رعایت کنید، انجام آن کاملا بی‌ضرر است.

  • اگر موهای بلوندشده دارید و می‌خواهید کراتین کنید، باید حداقل چهار هفته صبر کنید. این به این دلیل اتفاق می‌افتد که فرآیند دکلره، موها را خشک‌تر و آسیب‌پذیرتر می‌کند.
  • درمان‌های کراتینه توسط ابزارهای حرارتی مانند سشوار و اتوهای مو انجام می‌شوند و منطقاً، این گرمای بیش‌ازحد ممکن است برای موهایی که به تازگی فرآیند سفید شدن را پشت سر گذاشته‌اند، مضر باشد.
  • نکته مهم دیگری که باید بررسی کنید این است که آیا موادشیمیایی استفاده‌شده در درمان کراتینه با موادشیمیایی موجود در دکلره مو سازگار است یا خیر. برخی از درمان‌های کراتینه می‌توانند رنگ موهای شما را تغییر داده و آسیب‌های احتمالی را تشدید کنند.

با این حال، برخی از درمان‌های کراتینه جدید وجود دارد که به‌طور خاص برای موهای بلوندشده طراحی شده‌اند. این نوع از کراتین‌های مو، فرمول‌هایی دارند که رنگ بلوند را واضح‌تر کرده و به محوکردن ته رنگ زرد کمک می‌کنند.با رعایت این قوانین، کراتین برای موهای دکلره شده کاملاً امکان‌پذیر است.

آموزش کراتین موی دکلره شده + معرفی محصولات کراتین

فواید و مزایای کراتینه کردن موهای دکلره شده و آسیب دیده

· کراتینه کردن موها میتواند به شما اعتماد به نفس بالاتری بدهد و جذابیتتان را افزایش دهد .

· کراتینه کردن مو باعث میشود موهای مجعد و وز به صاف و خوش حالت تبدیل شود و نگرانیتون راجع به این موضوع برطرف شود.

· و نکته ی قابل توجه این است که ،کراتینه وقتی مفید واقع میشود که با حوصله فراوان و مهارت کافی صورت پذیرد.

مزایای کراتینه کردن موها شامل :

· خوش حالت شدن مو

· نرم و صاف شدن مو

· آسان شانه کردن

· بهبود کیفیت و ساختار مو

· تقویت و سالم نگه داشتن مو

· درخشندگی مو

آموزش کراتین موی دکلره شده + معرفی محصولات کراتین

از دیگر فواید بسیار تاثیرگذار کراتین بر روی موهای رنگ شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آسیب‌های ناشی‌از رنگ‌کردن موهای شما را ترمیم می‌کند.
  • PH موهای شما را متعادل می‌کند.
  • موها را از شر رسوبات شیمیایی باقی‌مانده از رنگ‌کردن خلاص می‌کند.
  • همچنین کراتین، نوعی از مواد را به تارهای موی شما متصل می‌کند و به آن یک لایه محافظ می‌بخشد.

رنگ کردن موها بعد از کراتینه

رنگ کردن موی کراتینه قابل امکان است و می توانید موهای تان را پس از درمان با کراتین هم رنگ کنید. ولی مواظب باشید که فقط استفاده از رنگ موهای بدون آمونیاک روی موهای کراتین شده، امکان پذیر است. خیلی از خانم ها موها را در منزل رنگ می کنند. شیوه کار نیز راحت است با خرید یک قوطی رنگ و اکسیدان، می توان موها را رنگ کرد. ولی یک مشکل جدی وجود دارد.

معمولا اشخاص نمی دانند رنگ مو دارای آمونیاک است یا خیر؟ امروزه انواع رنگ مو از برندهای گوناگون در بازار وجود دارد. بعضی از این رنگ ها هیچ کیفیت خوبی ندارند و دارای ترکیبات آمونیاک هستند. چنانچه از محتویات رنگ مو آگاهی ندارید اصلا از ان استفاده نکنید.

راحت ترین راه برای رنگ کردن موهای کراتینه این است که به آرایشگاه مراجعه کنید و کار را به آرایشگر حرفه ای بسپارید. به این صورت مطمئن هستید که موها دچار صدمه نمی شود.. اگر می خواهید در منزل موها را رنگ کنید توصیه می شود این کار را قبل از کراتین انجام دهید.

رنگ کردن موها قبل از کراتینه

رنگ کردن موی کراتینه مشکلاتی دارد چناچه تصمیم به رنگ کردن موهای خود را دارید از قبل این کار را انجام دهید. مخصوصا زمانی که رنگ های فانتزی یا بلوند و روشن استفاده می کنید حتما از قبل موها را رنگ کنید. برای این نوع رنگ موها نیاز است ابتدا مو دکلره شود. پس توصیه می شود نخست رنگ و دکلره را انجام دهید چون کراتین موها را بازسازی می کند.

مواد دکلره به موها صدمه وارد می کند و بافت مو تخریب می شود اگر از کراتین برای بهبود کیفیت مو و ترمیم آن استفاده می شود. بنابراین اگر اول موها را رنگ و دکلره کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. پس از اینکه حدود 5-6 روز از رنگ کردن موها گذشت می توانید برای کراتین اقدام کنید. تا حد ممکن سعی کنید پس از کراتینه، موها را رنگ نکنید. البته پس از رشد موها می توانید قسمت ریشه مو را رنگ کنید این قسمت دارای مواد کراتین نیست و اشکالی به وجود نمی آورد.

جمع بندی :

کراتینه کردن موها به طور چشمگیری میان جوانها و نوجوانها رایج شده است و چه بسا به هر دلیل اغلب به نتیجه ی دلخواهشون نمیرسند و چه بسا اکثرشون از شر موهای آسیب دیده و وز خلاص می شوند .

نکته ایی که خیلی مهم است اینکه اگر کراتینه کردن مو باعث سوخته شدن موها و اسیب به موها شود، دیگرهیچ چاره ایی بجز قیچی کردن موها نیست پس به عنوان اخرین نکته همیشه مواظب باشید که از برندهای خوب و از افراد خبره کمک بگیرید.! تمام نمونه های کراتین مو مناسب با موی خود را می توان از فروشگاه ژاوین تهیه کرد.

جهت مشاهده محصولات مرتبط کلیک کنید.

ژاوین
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]