بعد کراتین میشه رنگ کرد / ژاوین
بعد از کراتین میشه رنگ کرد

موضوع بلاگ بعد از کراتین میشه رنگ کرد یکی از بحث های مهم مراقبت مو می باشد. بدون شک یکی از نکاتی که باید در نگهداری موهای کراتین شده رعایت کنید این است که بعد از کراتین موهای خود را دکلره نکنید و از رنگ های فاقد آمونیاک استفاده کنید. ماسک مو و شامپوهای مخصوص نیز استفاده کنید.

درست است که رنگ کردن و کراتینه همزمان با هم زیبایی شما را دو چندان می کنند اما بهتر است بدانید کدام را چه زمانی انجام دهید.

برای رنگ کردن ساقه م و، سلامت ساقه مو اهمیت دارد. بنابراین اگر ساقه موهای شما در اثر عوامل مختلفی آسیبب دیده یا سوخته باشد موهای خود را ابتدا باید با کراتینه احیا کنید تا آماده رنگ کردن باشد.

چند روز بعد از رنگ میشه کراتین کرد

اگر می خواهید کراتینه مو و رنگ کردن مو را با هم انجام دهید، ابتدا موهای خود را رنگ کنید. سپس بعد از گذشت 5 روز می توانید موهای خود را کراتینه کنید. اصولا بعد از دکلره کردن، موها آسیب می‌بینند که برای ترمیم بافت موهای خود می‌توانید موی خود را کراتینه کنید.

اگر بعد از دکلره کردن موهایتان را کراتین کنید این کار یک برگ برنده برای شما محسوب می شود. برای مثال اگر درصدی از موهای شما در اثر دکلره بسوزد شما با کراتینه می‌توانید ساقه موهای خود را احیا و ویتامینه کنید.

اما سوال مهمی که ممکنه برای خیلیامون پیش بیاد اینه که چند وقت بعد از کراتین میشه دکلره کرد یا چند روز بعد از کراتین میشه رنگساژ کرد بهترین فاصله بین دکلره و کراتین به ان شرط که مو اسیب جدی نداشته باشد 10 تا 14 روز است اما اگر این اسیب بیشتر باشد تا 20 روز الی یک ماه هم باید فاصله بندازیم .

سوال دیگه ای که خیلی از ما پرسیده میشه اینه دلیل زردی مو بعد از کراتین چیه یکی از مهم ترین علت های زرد شدن مو بعد از کراتینه بی گمان فاصله کم رنگ کردن و یا دکلره مو بین کراتین تراپی مو است.

برای جلوگیری از تغییر رنگ یا زردشدن موها بهتر است در ابتدا کراتین تراپی موهای خود را انجام دهید و سپس بعد از گذشت مدت زمان مشخص و مناسبی موهای خود را رنگ و دکلره نمایید.

بهترین و مناسب ترین فاصله بین رنگ مو و کراتین تراپی همانطور که در بالا اشاره شد حداقل بین 10 تا 15 روز می باشد. در صورت آسیب دیدن موها بهتر است این فاصله بین 20 تا 30 روز رعایت شود.

کراتین مو ریبورن سوئد اولین کراتین موجود در بازر ایران است که خاصیت ضد زردی دارد و هیچ گونه تغیررر رنگی برای مو رنگ شده شده و دکلره شده ایجاد نمی کند. این کراتین بصورت صد در صد از طرف فروشگاه تضمین می شود.

برای دیدن جزئیات بیشتر این محصول ویژه کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]