بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی
بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی

بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی موضوع مورد بحث ما در این مقاله هست.حفظ سلامت پوست صورت از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که بخش مهمی از ظاهر ما را تشکیل می‌دهد و پوست دور چشم به عنوان یکی از حساس ترین بخش‌های صورت، نیاز به توجه ویژه‌ای دارد از همین رو انتخاب کرم دور چشم خوب اهمیت بالایی دارد.

انتخاب آبرسان دور چشم و قرار دادن آن در روال روزانه شما به جلوگیری از شکل گیری چین و چروک چشم کمک می کند و همچنین هر گونه خطوط ریز که ممکن است داشته باشد را درمان می کند. اما همه کرم های دورچشم اینطور نیستند. برخی از مردم ممکن است از کرم دورچشم فقط به عنوان مرطوب کننده استفاده کنند. در ژاوین بخوانید.

بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی

علت تیرگی دور چشم چیست؟ 

پیش از آشنایی با کرم های رفع سیاهی دور چشم بهتر است در مورد دلایل بروز تیرگی و پف و چین و چروک اطراف چشم اطلاعات بیشتری داشته باشیم.
پوست زیر چشم یکی از ظریف ترین و نازک ترین قسمت های پوست بدن انسان است. سلول های موجود در این بخش بافت ریزی دارند و خالی از غدد چربی هستند؛ به همین دلیل در برابر عوامل محیطی بسیار حساس هستند.

یکی از بهترین محصولات موجود در فروشگاه ژاوین برای رفع و بهبود مشکلات دورچشم همین کرم دورچشم استی لادر هست که درصد رضایت بسیار بالایی را از طرف مشتریان داشته است.

راستی از همین برند استی لادر سرم دورچشمشم داریم 😍😍❤

حلقه های تیره زیر چشم ممکن است به دلایل زیر ایجاد شوند:


🔹 وراثت
🔹 افزایش سن
🔹 استرس روحی یا جسمی
🔹 تغییرات هورمونی
🔹 کمبودهای تغذیه ای 
🔹 کمبود خواب

از آنجایی که قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید بدون محافظ، بدن را وادار می کند ملانین بیشتری تولید کند، یکی دیگر از دلایل تیرگی زیر چشم می تواند همین موضوع باشد.
همچنین با افزایش سن، نازک شدن پوست و از دست دادن چربی و کلاژن رگ های خونی موجود در این ناحیه آشکارتر می شوند و رنگ آن را تیره تر می کنند.

متخصصین پوست معتقدند که علاوه بر موارد گفته شده، عوامل دیگری مانند کم‌آبی و کم‌خونی نیز می‌توانند بر پوست زیر چشم تأثیر منفی بگذارند و موجب ظاهر شدن این حلقه های تیره شوند. تشخیص دلایل سیاهی دور چشم در کنار درمان های موضعی می تواند دوره درمان شما را کوتاه تر کند؛ بنابراین بهتر است پیش از انتخاب روش درمانی علت بروز مشکل را شناسایی کنید.

کرم دور چشم چیست؟

پوست دور چشم به دلیل اینکه با بقیه پوست صورت متفاوت است و حساسیت بیشتری هم دارد، نیاز به نوع دیگری از محصول برای مراقبت دارد. آبرسان دور چشم هم از پیری پوست اطراف چشم هم پیشگیری می‌کند و هم برای رفع تیرگی اطراف چشم که بسته به ژنتیک و عوامل محیطی مثل اشعه ‌های خورشید و رادیکال‌های آزاد بوجود می آید، موثر است.

برای دیدن تنوع بالایی از محصولات مربوطبه دورچشم کلیک کن ✔😍

بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی

استفاده های روزانه شما به جلوگیری از شکل گیری چین و چروک چشم کمک می کند و همچنین هر گونه خطوط ریز که ممکن است داشته باشد را درمان می کندهر کرم اطراف چشمی کاربرد خاص خود را دارد.با پیشرفت های فراوانی در تحقیقات علمی برای محصولات پوست، پیدا کردن این محصول درحال حاضر بسیار آسان و در دسترس ما است. ما تصمیم داریم با ارائه این مطلب در مورد چگونگی پیدا کردن بهترین کرم دورچشم ضد پیری، تغذیه پوست خود، جوانسازی آن و نابودی نشانه های پیری، بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

چرا باید از کرم دور چشم استفاده کنم؟!

همه ما ممکن است تمام مراحل مراقبت از پوست را بدانیم، اما یک مرحله وجود دارد که به نظر می رسد اکثر ما در آن شکست خورده ایم و آن مراقبت از قسمت اطراف چشم است. واقعیت این است که ما فقط به اندازه مراقبت از رنگ پوست خود در مراقبت از پوست دور چشم مهارت نداریم. متاسفانه پوست اطراف چشم سریعتر از بقیه صورت پیر می شود، از این رو رطوبت رسانی منظم به این ناحیه بسیار ضروری است.

انتخاب کرم برای چشم و قرار دادن آن در برنامه استفاده های روزانه شما به جلوگیری از شکل گیری چین و چروک چشم کمک می کند و همچنین هر گونه خطوط ریز که ممکن است، داشته باشد را درمان می کند. اما همه کرم های دورچشم اینطور نیستند. برخی از مردم ممکن است از کرم دورچشم فقط به عنوان مرطوب کننده استفاده کنند. بعضی ها هم برای از بین بردن سیاهی دور چشم از این کرم ها استفاده می کنند. با این اوصاف به این نتیجه میرسیم که هر کرمی کاربرد خاص خود را دارد.

مراقبت از پوست همیشه از اهمیت بسیاری برخوردار است و هر چه سن بیشتر می‌شود، نیاز به این مراقبت هم بیشتر می‌شود و پوست بیشتر در معرض مواد آلاینده قرار می‌گیرد. شستن صورت، مرطوب کردن پوست و استفاده از کرم های ضد آفتاب، توصیه‌های معمولی برای مراقبت از پوست هستند که اکثر افراد هم این سه موضوع را پیگیری می کنند.

مزایای استفاده از کرم های دور چشم:

حتی اگر هنوز نشانه هایی از پیری و سیاهی زیر چشم در چهره شما خود نمایی نکرده است، استفاده از کرم های رفع سیاهی دور چشم یک اقدام پیشگیرانه و هوشمندانه است که موجب حفظ انعطاف پذیری و شادابی پوست اطراف چشم می شود.

اما این کرم ها چگونه موجب رفع تیرگی پوست زیر چشم می شوند؟ و چین و چروک آن را کاهش می دهند؟ در ادامه تاثیرات استفاده مداوم از این محصولات مراقبتی را بررسی می کنیم.

1) جلوگیری از بروز علائم رایج پیری :

دلایل مختلفی موجب خستگی و کدر شدن پوست می شوند؛ اما مهم ترین آن ها کم‌ آبی بدن و استرس ‌های محیطی هستند. یک کرم دور چشم طبیعی مملو از آنتی اکسیدان و مواد مرطوب کننده است و می تواند از بروز علائم پیری جلوگیری کند.

2) کاهش دهنده چین و چروک اطراف چشم:

تاثیر دیگری که آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها و هیدراترهای موجود در کرم های رفع سیاهی دور چشم بر روی پوست این نواحی می گذارند، کمک به رفع خطوط ریز و چین و چروک است.

3) کاهش پف زیر چشم:

پف زیر چشم معمولا برآمده از تجمع مایعات در این ناحیه است. عواملی مانند کم خوابی و آلرژی و افزایش سن در بروز این مشکل موثر هستند. خوشبختانه کرم های دور چشم استاندارد پف زیر چشم را هم کاهش می دهند.

4) کمک به رفع تیرگی زیر چشم:

کرم‌ های دور چشم طبیعی مملو از مواد گیاهی مفیدی هستند که تیرگی این ناحیه را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند و جوانی و شادابی چهره شما را بر می گردانند.

5) کمک به هیدراته ماندن پوست اطراف چشم:

پوست اطراف چشم نیز مانند دیگر قسمت های بدن به آبرسانی احتیاج دارد. کرم های رفع سیاهی دور چشم، به خوبی این وظیفه مهم را انجام می دهند و رطوبت مورد نیاز این ناحیه را تامین می کنند.

6) کمک به یکنواخت شدن رنگ چهره:

پوست تغذیه شده و مرطوب شده روشن تر و سالم تر به نظر می رسد. ویتامین‌ های جوان‌ کننده موجود در این محصولات، رنگ پوست اطراف چشم شما را با دیگر قسمت های چهره یکنواخت می کند.

7) آماده کردن چهره برای آرایش:

استفاده از محصولات مراقبتی اطراف چشم موجب صاف شدن پوست این نواحی و رفع لکه های موجود می شوند. به این ترتیب چهره شاداب تر می شود و محصولات آرایشی دیگر بهتر در این ناحیه جای می گیرند.

بهترین کرم دور چشم باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بهترین برند های کرم دور چشم باید حاوی موادی باشند که بتوانند بهترین نتیجه را برای مصرف کننده به دنبال داشته باشند. کرم هایی که محتوی مواد زیر هستند جزء برترین ها محسوب می شوند:

  • آنتی اکسیدان ها: آنتی اکسیدان ها از پوست شما در برابر آسیب سلول محافظت می کنند. آن ها اثرات چین و چروک و کند شدن پیری را خنثی می کنند. آن ها می توانند پوست شما را روشن کنند و از آسیب بیشتر محیطی، به ویژه پوست اطراف چشم شما جلوگیری کنند. به دنبال موادی مانند ویتامین C ، ویتامین E و اسید فولیک باشید.
  • اسید هیالورونیک یا سرامیک ها: این مواد با به دام انداختن آب، پوست شما را مرطوب می کنند و به تجمع نواحی چروکیده کمک می کنند. همچنین باعث تحریک کلاژن برای کاهش و جلوگیری از خطوط ریز و چین و چروک می شود.
  • نیاسینامید یا اسید کوجیک: این مواد می توانند به روشن شدن حلقه های زیر چشم کمک کنند. آن ها با کاهش سرعت سلول های تولید کننده رنگدانه، پوست شما را روشن می کنند.
  • برای بهترین نتیجه، از این محصولات به طور مداوم و طولانی مدت استفاده کنید. معمولاً سه تا چهار ماه طول می کشد تا اثرات هر رژیم مراقبت از پوست را ببینید.
  • کرم دور چشم باید فاقد هرگونه مواد عطری باشد. کرمی که برای از بین بردن چروک و پیشگیری از پیری می خواهید نباید هیچ گونه الکلی در آن وجود نداشته باشد، زیرا الکل می تواند باعث التهاب پوست شود. کرمی که برای از بین بردن حلقه های سیاه دور چشم میخواهید باید حاوی موادی از قبیل رتینوئید، ویتامین C و آلفا باشد.

سخن آخر :


تیرگی دور چشم که میتواند در هر سنی ایجاد شود ، یکی از دغدغه هایی است که همه افراد مخصوصا بانوان درگیر آن هستند و برای درمان آن هزینه های زیادی می کنند. یکی از راه های کاهش تیرگی و سیاهی دور چشم استفاده از کرمهای دور چشم با کیفیت است. پس با ژاوین همراه باشید تا بهترین ها را به شما معرفی کند.

جهت مشاهده محصولات مرتبط کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]