بهترین کرم لک و کک و مک پوست
بهترین کرم لک و کک و مک پوست

بهترین کرم لک و کک و مک پوست که تجربه استفاده شو داشتی چی بوده ؟ از نظر خیلی ها کک و مک زیباست و برخی حتی به آن بوسه های فرشته می گویند. تعداد افرادی که داشتن این لکه های کوچک بر روی گونه ها و بینی را از ویژگی های زیبایی می دانند کم نیست؛ اما همه کسانی که روی صورت خود کک و مک دارند، حس خوبی نسبت به آن ندارند و به دنبال راهی برای برطرف کردن آن هستند.

درحالی که بعضی دیگر از خانم‌ها که به دلایل متعددی دچار کک و مک صورت می‌شوند و از این مسئله راضی نیستند. اگر شما هم جزو این دسته از خانم‌ها هستید و می‌خواهید با پنج نمونه از مهم‌ترین روش‌های رفع و درمان کک و مک صورت از جمله کرم‌های مناسب و انواع درمان‌های ضروری آشنا شوید، این مقاله را از دست ندهید.

بهترین کرم لک و کک و مک پوست

ما در مجموعه ژاوین بهترین محصولات رو برای رفع این مشکل ( لک وکک و مک ) در اختیارتون میزاریم. فقط کافیه لینک مربوط به محصولات درمانی لک و کک و مک رو بزنی.

کک و مک چیست و چرا ایجاد می‌شود؟

ظاهر شدن لکه های ریز قهوه ای رنگ با نام کک و مک برای برخی از افراد یک ویژگی زیبایی محسوب می شود ولی برخی دیگر نظر عکس دارند و به دنبال راهی برای برطرف کردن آن هستند. بهتر است قبل از معرفی بهترین کرم برای کک و مک، ابتدا با ماهیت و دلایل ظاهر شدن این نقطه های کوچک قهوه ای رنگ بیشتر آشنا شویم.

همه ما به خوبی می دانیم که هیچ کسی با کک و مک متولد نمی شود و آن ها به دلایل ژنتیکی یا زمانی که پوست ما در معرض نور خورشید قرار می گیرد، ظاهر می شوند. پوست تمام انسان ها از رنگدانه هایی به نام ملانین تشکیل شده است و با توجه به تراکم آن، رنگ پوست افراد مختلف، متفاوت است. هرچه تراکم این رنگدانه ها کمتر باشد پوست روشن تر و هر چه بیشتر باشد، پوست تیره تر می شود.

ملانین موجود در پوست به محض قرار گیری در معرض اشعه مضر UV، آن را جذب می کند. این اشعه می تواند به پوست آسیب برساند و حتی موجب بروز سرطان پوست شود. به همین دلیل امروزه افراد مختلف مخصوصا کسانی که پوست روشن تری دارند، از قرار گیری مستقیم زیر نور خورشید دوری می کنند.

برای اینکه بتوان یک مشکل را حل کرد، اول باید دلیل اتفاق افتادن آن را بدانیم. کک و مک لکه‌هایی هستند که بر اثر تجمع ملانین یا رنگدانه‌های پوست ایجاد می‌شوند. این لکه‌ها صاف و بدون درد هستند. در بعضی افراد بیشتر دیده می‌شوند و در بعضی دیگر کمتر. هیچ کس با وجود کک و مک به دنیا نمی‎‌آید؛ اما این مسئله می‌تواند به صورت ژنتیکی در او وجود داشته باشد و با قرار گرفتن در معرض آفتاب روی پوست او ظاهر شود.

وجود کک و مک دلیلی بر عدم زیبایی کسی نیست؛ این را «مگان مارکل» عروس خانواده سلطنتی انگلیس در روز عروسی‌اش ثابت کرد؛ اما اگر به هر دلیلی دوست دارید به رفع کک و مک صورت‌تان کمک کنید یا مانع از افزایش آن شوید، راهکارهای زیر به کارتان خواهند آمد.

چه عواملی باعث ایجاد لک های پوستی می شود ؟

بدون هیچ ‌‌گونه مراقبتی در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرید!

شاید بسیاری از شما به اثرات مخربی که پرتو فرابنفش در پوست می گذارد توجه نکنید. اما اثرات مخرب این پرتو در طول زمان بروز پیدا می کند که یکی از این اثرات مضر قرار گرفتن مداوم در معرض نور آفتاب، ایجاد لک های پوستی است.

زمانی که بدون استفاده از کرم ضدآفتاب و کرم ضد لک در معرض نورخورشید قرار می گیرید پوست شما حالت تدافعی پیدا کرده و برای آنکه اشعه فرابنفش وارد پوست نشود اقدام به تولید ملانین خواهد کرد و ملانین سازی بیش از حد پوست نتیجه ای جز ایجاد لک های پوستی نخواهد داشت.

افزایش سن و ایجاد لک های پوستی

با بالا رفتن سن و تولید هورمون های مختلف در بدن انسان به دلیل افزایش سن، لک های پوستی نیزبه صورت کمرنگ در گردن، پشت دست ها و صورت ایجاد می شوند که هرچه سن افزایش پیدا کند این لک ها نیز پررنگ تر خواهند شد و اگربه آن ها رسیدگی نشود ممکن است به صورت ضایعه های درشت و پررنگ درآمده و مشکلات جسمانی بیشتری را نیز ایجاد کنند.

عوامل هورمونی عامل ایجاد کک و مک

بروزکک ‌و مک در پوست به عوامل بسیاری بستگی دارد. برای مثال خانم های باردار به دلیل هورمون های مختلفی که در بدن آن ها ترشح می شود، اگر قبل از حاملگی از قرص های ضدبارداری استفاده می کردند ممکن است در دوران حاملگی ، بدن آنها شروع به ایجاد لک مخصوصا روی پوست صورت کند که به ملاسما معروف است.

یا افرادی که در سن بلوغ هستند بیشتر در معرض ایجاد کک و مک و لک های پوستی هستند که ممکن است آزاری برای آن ها نداشته باشد و فقط زیبایی ظاهری آن ها را تحت تاثیر قرار دهد و بهتر است درمان شود.

استفاده از داروهای خاص

پوست بدن بسیاری از افراد، حساس است و با استفاده از داروهای خاص مانند داروهای اعصاب و ضد سرطان ممکن است شروع به ایجاد لک های قهوه ای روی صورت و پشت بدن و روی شانه ها کند که درابتدا کمرنگ و قابل درمان است و اگر این افراد بدون هیچگونه محافظی دربرابر نورآفتاب قرار گیرند لک های پوستی آن ها بیشتر خواهد شد.

اما با قطع داروها و استفاده از کرم های ضد لک، کم کم لک ها محو خواهند شد واز بین خواهند رفت دلایل بسیار زیادی مانند ابتلا به بیماری های مختلف تنفسی و کلیوی، از بین رفتن تعادل بدن در ملانین سازی، کمبود ویتامین های مختلف مانند B12، بیماری های پوستی و… برای بروز لک های پوستی وجود دارد که بهترین راه برای از بین بردن این لک ها استفاده از یک کرم ضد لک خوب و باکیفیت است که بتواند در محو شدن آن ها تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد.

کاربردهای یک کرم ضد لک و کک و مک قوی

روشن کنندگی پوست

همانطور که اشاره شد اگر از یک کرم ضد لک با کیفیت و قوی استفاده کنید گویی با یک تیر دو و یا حتی چند نشان زده اید. یکی از آن‌ها روشن کردن پوست است که بسیاری ازخانم های دارای پوست گندمی و سبزه به دنبال آن هستند.

ایجاد طراوت و شفافیت پوست

با توجه به آنکه در کرم های ضدلک از مرطوب کننده ها و ویتامین های مختلف استفاده شده است پس از یک دوره دوماهه استفاده از آن شاهد پوستی بسیار با طراوت و تازه هستید که می‌تواند شوق زندگی را در شما چند برابر کند. زمانی که از کرم ضد لک سینره استفاده میکنید به هیچ عنوان شاهد چربی روی پوست خود نخواهید بود.

زیرا این کرم در حدی که پوست شما به آن نیاز داشته باشد رطوبت موجود در هوا را جذب کرده و آن را روی پوست نگهداری میکند.

از بین بردن لک های پوست و عدم برگشت آن ها

به هیچ عنوان پس از استفاده از یک کرم ضد لک خوب و باکیفیت، شاهد ایجاد عوارض جانبی و حتی برگشت لک های پوست و صورت خود نخواهید بود. جالب اینجاست که با استفاده از یک کرم ضد لک خوب و باکیفیت مانند کرم های ضدلک و کک و مک نه تنها لک های پوستی قدیمی صورت شما از بین خواهد رفت .

بلکه این کرم ها از ایجاد لک های جدید روی پوست که بر اثر پیری، بارداری، مصرف داروهای مختلف دارای عوارض جانبی، آفتاب سوختگی و… به وجود می آیند، جلوگیری می کنند و اجازه تولید بیش از حد رنگدانه ها به پوست را نمی دهند و در عوض به کلاژن سازی بیشتر پوست کمک خواهند کرد.

خبری از قرمز شدن پوست نیست

زمانیکه از بعضی از کرم های ضدلک استفاده می کنید ممکن است در ابتدا شاهد تورم پوست و یا قرمز شدن آن وهمچنین پوسته پوسته شدن آن شوید اما با استفاده از کرم ضد لک و کک و مک که ژاوین معرفی می کند به هیچ عنوان حتی در ابتدای شروع دوره نیز با این عوارض روبه رو نخواهید شد.

زیرا این کرم های ضدلک فاقد هیدروکینون بوده و از ویتامین های مختلفی مانند A و C تشکیل شده اند که اجازه ایجاد و بروز اثرات مخرب روی پوست را نمی دهد.

جمع بندی

اگر برای پوست خود ارزش قائل هستید و اگر لک های روی پوست شما به دلایل مختلفی که در مقاله بیان شد باعث آزار شما هستند بهترین راه خلاص شدن از این لک ها، استفاده از کرم های ضد لک و کک و مک معتبر است که ‌با بهره گیری از مواد گیاهی و ویتامین های مختلف، در طول مدت زمان استاندارد دو الی چهارماهه، لک های روی پوست را کمرنگ و سپس محو خواهد کرد وعلاوه برآن به روشن شدن و طراوت و تازگی پوست شما نیز کمک خواهد کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]