بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت
بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت

یکی از آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین شیوه‌های مراقبت از پوست، انتخاب کرم مرطوب کننده مناسب است. مصرف روزانه‌ی مرطوب کننده، صورت شما را جوان و شاداب نگه می‌دارد و در حقیقت، مرطوب کننده‌ نجات بخش پوست شماست.

کرم مرطوب‌ کننده‌ نقش مهمی در حفظ سلامت پوست شما بازی می‌کند. حفظ رطوبت پوست و رطوبت‌رسانی به آن از وظایف عمده آن است. استفاده روزانه از مرطوب‌کننده برای پوست سالم بسیار حیاتی است اما برخی همچنان استفاده از آن را در راستای تمایل به زیبایی می‌دانند. در حالی‌که هر روش مراقبت از پوست در صورت بی‌توجهی به روال رطوبت‌رسانی کامل نخواهد بود.

بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت

کلیک کن و بهترین محصولات رطوبت رسان و مرطوب کننده موجود در فروشگاه ژاوین ببین 👌

این روزها، مرطوب کننده‌های زیادی در ااشکال و ترکیبات مختلف موجودند که بعضی از آنها برای انواع خاصی از پوست بهترند.پس با ما همراه باشید تا بهترین محصولات را متناسب با انواع پوست شما عزیزان معرفی کنیم.

اگر برای محافظت از پوست خود به دنبال یک کرم مرطوب کننده‌ خوب هستید، به نکات زیر توجه کنید:

قدم اول: نوع پوست خود را بشناسید.

اولین قدم برای انتخاب بهترین مرطوب کننده صورت ، تشخیص نوع پوست است.به طور کلی پوست شامل 5 نوع است:

  1. پوست معمولی: در این حالت پوست نه چرب است و نه خشک. این نوع پوست نرم و عاری از لکه و جوش است

2.چرب: پوست شما براق به نظر می‌رسد و حتی ممکن است لغزنده باشد

3.خشک: در این حالت پوست سفت است و پوسته پوسته به نظر می‌رسد

4.مختلط: اگر بخشی از پوستتان چرب و بخش دیگر خشک یا معمولی است، نوع پوستتان مختلط است.

5.پوست حساس: این نوع پوست به مواد محصولات آرایشی-بهداشتی و تغییرات آب و هوایی حساس است. اگر پوست حساس با مواد تحریک کننده در تماس باشد، آسیب می‌بیند و دچار بثورات پوستی می‌شود.

چگونه براساس نوع پوستتان بهترین کرم مرطوب کننده را انتخاب کنیم؟

مثلاً، پوست خشک به کرم صورت وبدن غلیظ نیاز دارد تا رطوبت از دست رفته پوست را جبران کند. در حالی که، پوست حساس به محصولاتی نیاز دارد که باعث قرمزی و تحریک نمی‌شوند. هچنین، پوست چرب، لوسیونی سبک می‌خواهد که منافذ پوست را مسدود نکند و چربی آن را افزایش ندهد.

تشخیص نوع پوست کار آسانی است. اگر می‌خواهید پوستتان را در حالت طبیعی آن ارزیابی کنید، ابتدا صورت خود را بشویید. آرایش، چربی و آلودگی‌های آن را پاک کنید. به مدت دو ساعت از هیچ محصول آرایشی حتی مرطوب کننده و لوسیون‌های معمولی استفاده نکنید.

بعد از دو ساعت به دقت به صورت خود در آیینه نگاه کنید. با نوک انگشت قسمتهای چرب یا خشک را تشخیص دهید. شما باید نوع پوست خود را براساس چیزی که می‌بینید و احساس می‌کنید، تشخیص دهید.

چرا باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنیم؟

همه افراد اعم از خانم ها وآقایان دوستدار پوستی بی عیب و نقص هستند،پوست به خودی خود نمی تواند دچار نقصی باشد مگر اینکه در مقابل عوامل بیرونی مراقبت نشود و منجر به مشکلاتی پوستی شود،حال سوال این است که چرا باید از مرطوب کننده استفاده کرد؟مرطوب کننده چه تاثیری بر روی پوست دارد؟

بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت

1.جلوگیری از خشکی پوست

آیا می دانستید هوای بسیار گرم یا بسیار سرد و همه عواملمحیطی می توانندرطوبت یرون پوست شما را از بین ببرند؟اینجاست که بهترین کرم مرطوب کنندهدست و صورت می تواند جوابگوی تمام نیاز از دست رفته باشد.

2.کاهش روند پیری

پوستی که از رطوبت کافی برخوردار باشدیک پوست جوان و بی عیب به نطر می رسد،مرطوب کننده هایی که در ترکیبات آنها از رتینول،پپتیدها،اسیدهیالورونیک و آنتی اکسیدان ها استفاده شده است روند پیری را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

3.کمک به مبارزه با آکنه

شاید در ابتدا استفاده از بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت برای پوست های چرب و دارای آکنه کمی تعجب آور باشداما در حالت عادی بسیار معقول است.

وقتی پوست طی شستشوی متوالی خشک شود،پیامی را به غدد ارسال می کند تا روغن بیشتری تولید کندکه این امر می تواند در برخی شرایطجوابگو نباشد و منجربه بستن منافذ پوست و ایجاد آکنه شود و از طرفی باعث خشکی پوست شود.

بنابراین اگر آبرسانی به موقع انجام می شود و از بهترین کرم های مرطوبکننده دست و صورت برای پوست خود استفاده کرده باشید به جرات میتوان گفت که این امر در کاهش آکنه بسیار موثر است.

4.محافظت در برابر خورشید

نیاز به قدرت بیشتری داریم تا اهمیتSPF در محصولات را برای شما بیان کنیم،چرا که استفاده ازیک محصول با SPF حتی در ماه های سرد سال بسیار حائز اهمیت می باشد.

نور خورشید از دسته مواردی که به پوست آسیب جدی وارد می کند،با استفاده از یک کرم دست و صورت خوب می توان تا حدودی در برابر عوارض این مضرات جلوگیری کرد.

5.پوست حساس

اگر پوست حساسی دارید و هرازگاهی با لکه های قرمز ویا لکه های خشک و خارش دار روبه رو می شوید بدون شک در انتخاب کرم دست و صورت باید دقت زیادی به خرج دهید.

باید به دنبال بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت باشید.که دارای مواد تسکین دهنده مانند آلوئه ورا،بابونه،جو دوسر و عسل باشد؛زیرا پوست های حساس نیاز به مراقبت ویژه دارند.

مزایای استفاده از بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت

1.اولین و بارز ترین فایده استفاده از کرم های مرطوب کننده دست و صورت،نرمی و لطافت است که پس از استفاده به طور واضح شاهد آن خواهید بود،روغن های موجود در بهترن کرم مرطوب کننده دست و صورت می تواند رطوبت از دست رفته را دوباره به پوست شما هدیه کند.

2.کرم های دست و صورت حاوی مواد طبیعی مانند گیاهان دارویی و روغن های اساسی هستندکه باعث ترمیم و بهبود پوست می شوند رایحه لطیفی که این مواد طبیعی از خود به جا می گذارند،می تواند دلیلی برای استفاده بیشتر از کرم دست و صورت باشد.

3.به صورت روزمره کرم دست و صورت را در برنامه روزانه خود جا دهید و هر روز پوست خود رابه بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت ماساژ دهید.

4.کرم های مرزوب کننده دست و صورت می تواند به نفع کوتیکول های پوست شما عمل کنند.اگر در عین استفاده از بهترنی کرم مرطوب کننده دست و صورت بتوانید این نواحی را به صورت روزانه ماساژ دهید شاهد یک پوست شاداب،جوان و سالم تری خواهید بود.

کلام آخر

اگر به دنبال یک درمان خاص برای پوست خود هستید انتخاب بهترین مرطوب کننده دست و صورت می تواند به شما کمک قابل ملاحظه ای کند چرا که بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت ،خاصیت ضدپیری یا سفت کنندگی پوست را دارا می باشد که می توان بدون محدودیت زمانی از آنها در هر ساعتی از شبانه روز استفاده کرد.

هنگام خرید بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت به موادی که روی جلد آنها درج شده است توجه کنید ،موادی مانند ویتامینE،روغن های اساسی ،گلیسیرین و…می تواند در حفظ سلامت پوست شما موثر باشند.

فروشگاه اینترنتی ژاوین فروشگاه تخصصی اینترنتی محصولات مراقبتی پوست است پس برای داشتن پوستی شاداب و جوان به سایت ما سر بزنید تا با محصولات جادویی ما بیشتر آشنا شوید.

جهت مشاهده محصولات بیشتر کلیک کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]