دلیل چرب شدن مو بعد از کراتین
دلیل چرب شدن مو بعد از کراتین

برخلاف تصور خیلیا کراتین باعث چرب شدن مو نخواهد شد اما ممکن است به دلیل صاف شدن موهاتون و تماس بیشتر اون با کف سر باعث چرب شدن مو بعد از کراتینه بشه و این سوال پیش بیاد که دلیل چرب شدن مو بعد از کراتین چی هست ولی در کل ربطی به خود کراتین نداره.از بین بردن چربی کف سر چیز غیر ممکنی به نظر میرسه که باید با رژیم غذایی این چربی رو از بین ببریم.

اگر موهاتون رو کراتین کردین نگران نباشید که این چربی به موهای کراتین شدتون آسیب برسونه پس اگه جزو افرادی هستید که از چرب شدن کف سرتون خسته شدید بهتره از خوردن غذاهای چرب دوری کنید و همچنین حمام کردن زود به زود باعث کم شدن این چربی می شود همچنین استفاده از شامپوهای مخصوص موهای کراتین شده به این افراد توصیه می شود.

انتخاب مواد کراتینه اورجینال و با کیفیت ، نقش زیادی در جلوگیری از ایجاد مواردی همچون چربی مو ، ریزش مو و خشکی مو می شود.

به همین جهت مجموعه ژاوین به عنوان نمایندگی رسمی برند ریبورن سوئد در ایران استفاده از کراتین ریبورن را به شما پیشنهاد می کند. این کراتین بدون بو و گاز و بدون قرنطینه ست و برای مو رنگ شده هیچ تغییر رنگی ایجاد نمیکنه و خاصیت زردی داره 😍😍

برای دیدن جزئیات بیشتر کراتین ریبورن سوئد کلیک کنید.

نرم کننده ها مقصر چرب شدن مو بعد از کراتین

بیشتر افراد این را نمی دانند اما نرم کننده ها می توانند موهای شما را چرب کنند، به خصوص زمانی که دارای مواد سیلیکونی باشند. پس از کراتین تراپی، موهای شما از قبل دارای یک پوشش کراتین هستند و نیاز به محصولات بهداشتی- آرایشی ویژه دارند. اگر از نرم کننده های حاوی سیلیکون استفاده می کنید، به احتمال فراوان آنها به عنوان پسماند روی موها باقی می مانند. مشکل سیلیکون این است که مانند یک ماده پلاستیکی است و اگر آبکشی نشود موهای شما را چرب و چسبناک می کند.

بعد از بررسی علت چرب شدن مو به بررسی علت خشک شدن مو بعد از کراتین می پردازیم

علت چسبندگی و خشک شدن مو پس از کراتینه به دلیل تجمع مواد كراتينه است. همه چیز بستگی به مدت زمان جذب مواد توسط موهای شما دارد. شما باید مراقبتهای بعد کراتینه مو را به طورجدی رعایت کنید. همیشه بهترین و مناسبترین شامپو بعد از کراتینه مو را انتخاب کنید و از آرایشگرتان مشاوره بگیرید و البته تخصص گروه آرایشگر و داشتن دانش شرط دیگر است.

دلیل کات شدن مو بعداز کراتین یا به اصطلاح خردشدن مو نشانه چیست

شکنندگی و خرد شدن مو، یکی از آسیب‌های جدی است که برای موها اتفاق می‌افتد. عوامل بسیاری باعث ایجاد این آسیب می شوند. خرد شدن مو باعث کوتاه و بلند شدن تارهای مو در قسمت‌های مختلف سر و ایجاد جلوه ی ناهماهنگ و زشت می‌شود.عوامل زیادی از جمله تغذیه نامناسب کمبود ویتامین های اساسی در بدن مشکلات عصبی انتخاب محصولات نامناسب شنا در استخرهای کلردار و…باشد.

ژاوین
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]