علت صاف نشدن مو بعد از کراتین
علت صاف نشدن مو بعد از کراتین

علت صاف نشدن مو بعد از کراتین یکی از سوالاتی هست برای یرای بیشتر خانم ها پیش آمده است .

چرا بعد کراتین موهام صاف نشد؟

قبل از اینکه به علت صاف نشدن موها بعد از کراتین بپردازیم لازم است کمی در مورد نحوه عملکرد کراتینه مو توضیح داده شود.

مواد شیمیایی موجود در شوینده ها و محصولات مراقبت از مو بی کیفیت، به شدت آسیب زا هستند. این مواد بافت مو را تخریب می کنند و به مرور، موها خشک و وز می شود. همچنین مواد رنگ و دکلره مو تاثیر نامطلوبی روی موها دارد و حتی باعث سوختن و آسیب دیدن موها می شود. کراتین درمانی یک راه موثر برای احیا و بازسازی موهای آسیب دیده است و می تواند موها را در صورت تمایل شخص صاف کند.

ریبورن برند معتبرسوئدی هست که در کشورهای مختلف اروپایی از جمله آلمان ، سوئیس ، نروژ ، ایتالیا و انمارک نمایندگی فعال دارد . مواد بکارگرفته شده در محصولات برند ریبورن سوئد کاملا ارگانیک و طبیعی می باشد . تمام محصولات برند ریبورن سوئد پس از بررسی کارشناسان و متخصصان بنام اروپا از فیلتر آزمایشگاه های مجهز رد می شوند . فروشگاه ژاوین با علم به اینکه مو مهم ترین فاکتور در زیبایی هر خانم ایرانی هست اقدام به اخذ نمایندگی این برند معتبر اروپائی کرده است .

کراتینه و احیای مو یک درمان تخصصی است و در صورتی که توسط افراد متخصص و با تجربه و صد البته با استفاده از مواد باکیفیت انجام شود، اثرات فوق العاده ای دارد. بلافاصله بعد ازکراتینه درمانی مو، موها نرم و لطیف وابریشمی و صاف می شود، بنابراین صاف نشدن موها بعد از کراتین صحت ندارد و اگر این اتفاق افتاد باید دلایلی را بررسی کرد.

مهم ترین مسئله در صاف نشدن موها استفاده از مواد با فرمولاسیون قدیمی و بی کیفیت است. دقت داشته باشید این روزها، بازار مواد آرایشی و بهداشتی پر از محصولات تقلبی، غیراستاندارد و فیک است و متاسفانه بازار مواد کراتینه هم از این قاعده مستثنی نیست.

فروشگاه ژاوین کراتین برند ریبورن سوئد را به صورت صد در صد تضمین می کند. کراتین برند ریبورن سوئد در دو مدل اختصاصی برای مو نچرال و طبیعی و اختصاصی برای موهای رنگ شده ، دکلره شده و آسیب دیده موجود می باشد.

تنها دلیلی که باقی می ماند زیر ساخت موی مشتری است! می خواهیم به علت صاف نشدن مو بعد از کراتین بپردازیم. در واقع کراتینه مو بار اول که اجرا می شود حال موهای شما را خوب و دگرگون می کند ، بار دوم بهتر از بار اول نتیجه می گیرید و همینطور تا آخر ، در واقع اگر مویی خیلی آسیب دیده باشد ، بار اول ممکن است موها کمی کمتر از میزان انتظار صاف شوند.

اما قطعا در دور دوم که بعد از چند ماه انجام می شود موها به طور کامل صاف می شوند. پس فاکتور مهمی که ممکن است از نظرها پنهان بماند میزان آسیب دیدگی موی شخصی است که قصد دارد کراتینه مو انجام دهد.

از موارد دیگری که در صاف نشدن مو بعد از کراتینه تاثیر گذار است رعایت موارد قرنطینه است که بر طبق دستور مواد کراتینه مویی که استفاده می شود باید کاملا رعایت شود. برای مثال خیس نشدن موها در طول مدت قرنطینه که از 12 ساعت تا 72 ساعت ممکن است متفاوت باشد. نحوه اجرای کراتینه مو بسیار مهم است و اگر درست انجام نشود قطعا نتیجه ی خوبی نخواهد داشت.

علاوه بر مواردی که اشاره شد نوع مواد کراتینی که استفاده می کنید نیز اهمیت بالایی دارد.

برای دیدن بهترین نوع مواد کراتین موجود در فروشگاه ژاوین کلیک کنید.

بعد از انجام کراتین تراپی نحوه ی سشوار کشیدن موهای کراتینه شده اهمیت زیادی دارد.در واقع برای بهتر نتیجه گرفتن از روش درمانی کراتین مو و همچنین ماندگاری بیشتر کراتین مو بهتر است که ما با این روش بهتر آشنا شویم. مهمترین مساله در این زمینه نحوه خشک کردن موها بعد از انجام عمل کراتین مو می باشد.

برخی افراد به اشتباه فکر می کنند که موی که کراتینه شده بایستی بدون خشک کردن به صورت صاف در بیاید ، بایستی این نکته را گوشزد نماییم که شما پس از انجام کراتین مو حتما باید بعد از هر بار حمام رفتن موهای خود را به خوبی به وسیله ی باد ملایم سشوار و برس کشی خشک کنید.

به این دلیل که خیس رها کردن موها نه تنها باعث بوجود آمدن پوسیدگی بر روی ساقه موها می شود ، بلکه به دوام و کیفیت کراتین موی شما نیز آسیب می رساند. پس باید این نکته حیاتی را به یاد داشته باشیم و بعد از هر بار استحمام آن را کنیم.

در برخی افراد ممکن است بعد از انجام کراتینه پوست سر حساسیت نشان دهد یا هزینه ی مراقبت بعد از کراتینه برایشان بالا باشد.سوال بیشتر این افراد این است که برای از بین بردن کراتین مو چه باید کرد.

یکی از مراقبت های مهم بعد از کراتینه مو این است که باید از شامپوهای بدون سولفات یا شامپوهایی استفاده کنید که درصد سولفات کنترل شده ای دارند، شامپو دارای سولفات، می تواند موهایتان را کاملا شسته و هرگونه آلودگی و مواد اضافی و چربی که روی موها است را به کلی پاک کند.

این کار باعث می شود که حتی مواد کراتینه نیز از روی موها شسته شده و کراتینه دیگر نتواند تاثیر قبلی خود را داشته باشد. به همین دلیل بهترین روش برای از بین بردن اثر کراتینه این است که موهای خودتان را چند بار با استفاده از شامپو دارای سولفات بشویید تا بتوانید این مواد را به صورت کامل از روی موها پاک کنید.

ژاوین
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]