نحوه استفاده از کرم مو بعد از حمام
نحوه استفاده از کرم مو بعد از حمام

نحوه استفاده از کرم مو بعد از حمام نکته مهم استفاده از یک محصول خوب هست تا به بهترین شکل از مواد تشکیل دهنده آن استفاده شود.

چه کسی داشتن موهایی لطیف ، درخشان و خوش حالت را دوست ندارد؟ محصولات متنوعی در بازار وجود دارد که نوید برخورداری از چنین موهایی را به ما می‌دهند، با این حال هیچ‌ یک از آنها حالتی طبیعی به موها نمی‌دهند. اما با روی کار آمدن کرم مو و استقبال بی‌نظیر از آن، ورق برگشت. اما کرم مو چیست؟

این محصول نوعی حالت دهنده به موهاست که درخششی خیره‌کننده به آنها می بخشد .فرمولاسیون کرم مو به گونه‌ای است که با تغذیه و آبرسانی مو، حالتی طبیعی و خیره‌کننده به موها می‌بخشد. ناگفته نماند که این محصول شامل انواع مختلفی می‌شود که هر یک عملکرد متفاوتی دارند.

استفاده از کرم مو به عنوان برترین نرم کننده ی مو سر یکی از راهکار های اساسی برای ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده، وز و دارای موخوره می باشد. استفاده از هر محصولی نیاز به درک تکنیک های درست و روش های صحیح به کارگیری آن دارد تا سبب حصول نتیجه گیری بهتر شود.


برای دیدن کرم مو و سایر محصولات تخصصی مو کلیک کنید.

نحوه استفاده از کرم مو بعد از حمام

عملکرد اصلی این محصول چیست؟

برخورداری از بافتی سبک

نکته جالب در رابطه با کرم مو که آن را از سایر محصولات مشابه در بازار متمایز می‌کند، بافت آن است. کرم‌ها معمولاً بافتی سبک و نرم دارند. به همین خاطر است که با استفاده از آنها هیچ گاه احساس سنگینی ماده‌ای روی موهای خود را تجربه نخواهید کرد.

نجات‌بخش موهای رنگ شده و خشک

انواع کرم مو با برخورداری از مواد تقویت کننده مو سبب ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده می‌شوند. از این محصول برای “ترمیم موهای رنگ شده” نیز استفاده می‌شود. کرم مو با برخورداری از ترکیبات مؤثر، همچون لایه‌ای محافظ روی تارهای مو قرار گرفته و مواد مغذی مورد نیاز آنها را فراهم می‌کند.

نحوه استفاده از کرم مو بعد از حمام

تقویت کننده و مغذی موها

به طور معمول انواع کرم‌های مو حاوی مواد مرطوب کننده، آبرسان، روغن‌های طبیعی و آمینو اسیدها هستند. این مواد با تأمین مواد مغدی مو، آن را از حالت وزی خارج کرده لطافتی باورنکردنی به موها می‌بخشند. فرقی نمی‌کند که موهایی صاف، فر یا موج دار داشته باشید، کرم مو برای انواع موها کاربرد دارد.

محافظت از موها

فرمولاسیون کرم مو حاوی ترکیباتی است که از موها در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند. این محصول با برخورداری از آنتی اکسیدان‌ها مانع از تأثیر اشعه مضر نور خورشید روی موها می‌شود.

کرم بعد از حمام مو مخصوص موهای خشک و آسیب دیده

هنگامی که موها خشک هستند، به شدت در معرض آسیب قرار دارند؛ زیرا خشکی موها باعث شکننده شدن آنها می شود. در چنین شرایطی موها حالت وز پیدا می کنند و گاهی دچار مو خوره می شوند.

برای جلوگیری از چنین آسیب هایی، باید موها آبرسانی شوند تا همواره نرم و لطیف باشند. برای این منظور می توان از محصولات بسیار کارآمدی نظیر کرم های بعد از حمام مو مخصوص موهای خشک و آسیب دیده استفاده نمود و مشکل خشکی موها را به آسانی برطرف نمود. 

کرم بعد از حمام مو احیا کننده و ترمیم کننده

این محصول علاوه بر نرم کردن موها و آبرسانی به آنها، حاوی پروتئین های احیا کننده مو است که به راحتی به ساقه موها نفوذ می کند و آنها را به صورت عمقی ترمیم و بازسازی می کند. این محصول برای افرادی که دارای موهای آسیب دیده هستند بسیار مناسب است. 

کرم بعد از حمام مو مخصوص موهای فر

یکی از معضلاتی که افراد دارای موی فر با آن روبرو هستند اینست که پس از استحمام، موهای آنها اغلب در هم گره می خورد، حالت وز پیدا می کند و به سختی شانه می شود. کرم بعد از حمام مو مخصوص موهای فر گزینه ای ایده آل برای این افراد است. این محصول با نرم و لطیف ساختن موها موجب می شود که موها به راحتی شانه شوند و فر موها خوش حالت شود.

کرم بعد از حمام مو مخصوص موهای رنگ شده

همانطور که می دانید با رنگ و دکلره کردن موها، بافت مو دچار خشکی و آسیب دیدگی می شود و گاهی ساقه موها نیز حالت شکنندگی پیدا می کند. کرم های بعد از حمام مو مخصوص موهای رنگ شده به لطف بهره مندی از ترکیباتی مغذی، نه تنها موها را آبرسانی و نرم می کند و خشکی آنها را برطرف می سازد، بلکه از رنگ موها نیز محافظت می کند و ماندگاری آن را افزایش می دهد. 

  1. ابتدا موها را تمیز کنید . موهای چرب و کثیف قابلیت جذب کرم را نخواهند داشت.
  2. آب موهای خود را به طور کامل بگیرید تا حدی که کمی رطوبت و نم در آن باقی بماند. با حوله به روش گذاشتن و برداشتن این کار را انجام دهید.
  3. موها را به دو دسته ی مساوی تقسیم کنید. با توجه به اندازه و حجم موهای خود میزان مناسبی را بر روی دست خود ریخته و بر دو دست خود پخش کنید. سپس در سر تا سر موهای خود ماساژ دهید.  
  4. سپس موهای خود را به آرامی شانه کنید.

طرز استفاده از کرم مو برای موهای چرب

برای موهای چرب بهتر است مقدار کمتری از نرم کننده ها به ویژه محصولات مبتنی بر روغن استفاده شود. به هر حال ساقه های مو پیاپی در معرض شکستگی و موخوره قرار دارند. به ویژه اگر موهای خود را رنگ یا دکلره نموده اید و یا از وسایل حرارتی به میزان زیادی استفاده می کنید بهتر است از محصولات محافظتی استفاده نمایید.

  1. ابتدا موهای خود را با شامپوی مخصوص بشویید و آبکشی نمایید.
  2. به وسیله ی حوله به آرامی آبگیری نمایید و اندکی رطوبت باقی بماند.
  3. اندکی از کرم مو را با نوک انگشتان فقط به قسمتهای انتهایی و پایانی موها بزنید.
  4. برای جلوگیری از برخورد با ریشه ی موها بهتر است چند دقیقه صبر کنید تا موهای نم دارتان به طور کامل خشک شود و سپس شانه کنید.

طرز استفاده از کرم مو برای موهای وز و خشک

  1. ابتدا موهای خود را در حمام به طور کامل بشویید. به نحوی آبکشی نمایید که شامپو در لابه لای موها وجود نداشته باشد.
  2. به وسیله ی حوله موها را طوری خشک کنید که اندکی رطوبت در آن باقی بماند.
  3. موهای نم دار را به آرامی شانه کنید.
  4. روش استفاده از کرم مو برای موهای وز و خشک کمی حساس است. میزان مناسبی از محصول را بر کف دست خود ریخته و با دو دست یا نوک انگشتان روی تمامی قسمت های مو گسترش دهید. تا تمامی نقاط موهای شما را فرا بگیرد.
  5. به وسیله ی شانه چوبی  موها را شانه کنید تا به طور یکنواخت در تمامی قسمتهای ساقه ی مو قرار بگیرد.
  6. موها را به چند قسمت مساوی تقسیم کنید و هر قسمت را به وسیله ی سشوار خشک کنید. کرم در برابر گرما جذب شده و اثر ضد وزی و خشکی آن فعال خواهد شد. با این روش موهای پراکنده و وز به بهترین صورت صاف و زیبا خواهند شد.

نکته جالب در خصوص کرم مو این است که می‌توان به صورت روزانه از آن استفاده کرد. در واقع استفاده از این محصول به صورت روزانه مزایای زیر را برای ما به دنبال دارد:

– ریشه‌ها را تقویت می‌کند؛
– موها را حالت می‌دهد؛
– از ریزش مو جلوگیری می‌کند؛
– باعث رشد مو می‌شود.

با شیوه استفاده از کرم مو برای انواع مو نیز آشنا شدیم پس برای دیدن محصولات مرتبط ژاوین حتما به سایت ما مراجعه کنید.

جهت دیدن سایر محصولات فروشگاه ژاوین کلیک کنید.

ژاوین
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3.5]