بهترین نرم کننده مو خارجی در ژاوین
بهترین نرم کننده مو خارجی در ژاوین

بلاگ بهترین نرم کننده مو خارجی در ژاوین راهنمای عالی انتخاب محصول باکیفیت برای موهایتان هست. ✔✔💖

برای انتخاب و خرید نرم کننده‌ی خوب باید معیارهای دقیق و درستی داشته باشیم تا بتوانیم از بین انبوه نرم کننده‌های رنگارنگ موجود در فروشگاه‌ها، بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را انتخاب کنیم. با توجه به آنچه که در مقاله‌ی « نحوه استفاده از کرم مو بعد از حمام » گفتیم، این محصولات فقط برای نرم و لطیف کردن ساقه‌ی مو مفید نیستند، بلکه می‌توان از آن‌ها استفاده‌های ببیشتری برای مراقبت مو یا بهبود خوش حالتی و زیبایی موها داشت.

نرم کننده مو چیست؟

همه ما در مورد اهمیت استفاده از شامپو و نرم کننده به عنوان بخشی از روال معمول مراقبت از مو شنیده‌ایم، اما نرم کننده مو دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟ در حالی که شامپو وظیفه تمیزکنندگی را بر عهده دارد، نرم کننده موها را نرم و خوش حالت کرده و از تارهای مو در برابر آسیب محافظت می‌کند.

بهترین نرم کننده مو خارجی در ژاوین

جهت دیدن محصولات تخصصی مرتبط با مو کلیک کنید.

نتیجه نهایی داشتن موهایی براق و سالم با ایستایی کمتر و حالت‌دهی فوق‌العاده است؛ بنابراین اگر می‌خواهید موهای خود را سالم نگه دارید، خرید یک نرم کننده مو خوب ضروری است. این محصول به آبرسانی مجدد موهایی که به دلیل استفاده از مواد شوینده و شامپوهای مختلف، روغن‌های طبیعی روی سطح آن‌ها از بین رفته و مو مستعد خشک شدن و وز شدن شده است، کمک می‌کند.

هر زمان که از شامپو استفاده می‌کنید، بهتر است بعد از آن حتما از نرم کننده یا ماسک مو برای مرطوب کردن موهایتان استفاده کنید. این کار باعث می‌شود موهای شما سالم‌تر و بسیار بهتر به نظر برسد.

ویژگی‌ یک نرم کننده خوب

یک نرم کننده‌ی خوب در درجه‌ی اول باید بتواند از عهده‌ی اصلی‌ترین وظیفه‌اش در مرطوب و لطیف کردن تارهای مو بربیاید. اگرچه تا قبل از امتحان کردن نرم کننده نمی‌توان میزان تاثیرش را فهمید، اما اکثر نرم کننده‌ها در حد مناسبی حاوی مواد مرطوب کننده هستند و تفاوت بین آن‌ها بیشتر به نوع مواد مرطوب کننده‌ی موجود در ترکیبشان بستگی دارد.

بهترین نرم کننده مو باید چگونه باشد؟

برای پیدا کردن بهترین نرم کننده‌های مو تجربیات قبلی شما در استفاده از نرم کننده‌ها و همچنین نیاز فعلی موهایتان بسیار اهمیت دارد. پس قبل از هر چیز فکر کنید که وضعیت موهای شما در حال حاضر چگونه است و به چه درمان و تیماری نیاز دارند.که در مقاله بالا با انواع مو آشنا شدیم و همانطور که گفتیم اگر موهایتان خشک است، نرم کننده‌ی مناسب برای شما آن است که حاوی آبرسان‌ها باشد و قدرت خوبی در هیدراته کردن موهایتان داشته باشد.

بهترین نرم کننده مو خارجی در ژاوین

اگر موهایتان به دلیل استفاده‌ی بیش از حد از سشوار، اتو مو، رنگ یا دکلره کردن و یا استفاده از محصولات نامناسب برای مو آسیب دیده باشد، نشانه‌های متداولی مثل موخوره، ناصافی و زبری سطح موها، وز شدن، شکنندگی و ترد بودن ساقه مو را مشاهده می‌کنید. بهترین نرم کننده مو برای شما محصولاتی است که از قدرت مناسبی در ترمیم موهای آسیب دیده برخوردار هستند.

برترین نرم کننده‌های موجود در جهان آن‌هایی هستند که از بهترین و موثرترین مواد طبیعی ساخته شده‌اند. افزودن عصاره‌های گیاهی و روغن‌های مفید به فرمول نرم کننده‌ها، در تقویت، ترمیم، آبرسانی و نرم‌کنندگی موها بسیار موثر است. ترکیباتی مثل آب یا روغن نارگیل، آلوئه‌ورا، شی باتر و روغن آرگان از مهم‌ترین مواد پرکاربرد در نرم کننده‌های پرفروش جهانی هستند.

چون این ترکیبات در مقایسه با مواد ترمیم و مرطوب کننده‌ای مثل سیلیکون (که در کنار فواید، مضراتی هم دارد)، سرشار از مزیت بوده و کاملا بی خطر هستند.

از طرف دیگر انتخاب محصولی که پارابن و سولفات نداشته باشد، یکی دیگر از معیارهای پیدا کردن بهترین نرم کننده مو است. نرم کننده‌هایی که با افزودن ویتامین‌های مفید برای مو مثل ویتامین‌های گروه B و E یا اسیدآمینه‌ها و پروتئین‌های هیدرولیز شده مانند کراتین و کلاژن، غنی شده‌اند، انتخاب‌های ایده‌آل ممکن از بین انبوه نرم کننده‌های شرکت‌های تولید کننده، برای تقویت انواع مو و ترمیم موهای آسیب دیده هستند.پ

بهترین نرم کننده مو خارجی در ژاوین

انواع نرم کننده مو

انتخاب بهترین نرم کننده مو مستلزم این است که نوع موی خود را بشناسید. در ادامه انواع شامپو نرم کننده مو را به طور مختصر توضیح می‌دهیم :

نرم کننده برای موی خشک

موهای خشک بعد از نرم شدن به هیدراته کردن یا آبرسانی نیاز دارند. به همین دلیل بهترین گزینه برای این موها محصولاتی هستند که تارهای کم آب و شکننده مو را آبرسانی کنند. علاوه بر این، بتوانند به ساختار ساقه مو نفوذ کرده و با ایجاد یک لایه از مواد مرطوب کننده روی تارهای مو، مانع از تبخیر آب موجود در آن‌ها شوند.

نرم کننده برای موی آسیب دیده

نرم کننده مو مناسب موی آسیب دیده باید بتواند با مواد مغذی خود، موها را ترمیم کند. مواد مغذی موجود در این شامپوها یا ویتامین‌های مورد نیاز برای ترمیم و بازسازی مو هستند یا پروتئین‌های تجزیه شده و آمینواسیدهایی که با تولید پروتئین‌های مو منجر به رشد و ترمیم ساختار موها می‌شوند.

علاوه بر این، نرم‌کننده‌های مخصوص موهای آسیب دیده مانند لایه‌ای عمل می‌کنند که قسمت‌های آسیب دیده ساقه مو را می‌پوشانند.

نرم کننده برای موی ضعیف

افراد دارای موهای ضعیف و نازک باید به سراغ نرم‌کننده‌های حجم دهنده بروند. این محصولات با آبرسانی کافی و مرطوب کردن، باعث می‌شوند موها حجیم‌تر و پرپشت‌تر دیده شوند.

نرم کننده برای موی چرب

از آنجا که موی سر این دسته از افراد خیلی زود کثیف و چرب می‌شود، باید زود به زود موهایشان را بشویند و به سراغ نرم‌کننده‌هایی بروند که چربی کمتری داشته باشند.

نرم کننده برای موی رنگ شده (بهترین نرم کننده موی رنگ شده)

شامپو نرم کننده موهای رنگ شده به دلیل نداشتن رنگدانه، رنگ مو را از بین نمی‌برند. از طرف دیگر با فرمولاسیون‌های خاص و ویژه‌ای که دارند، اجازه نمی‌دهند مواد شیمیایی به موها آسیب برسانند و در نتیجه باعث حفظ درخشندگی و افزایش حالت پذیری موها می‌شوند. بهترین نرم کننده موی رنگ شده محصولی است که بتواند علاوه بر نرم کردن موها، جلوی مات شدن رنگ آن‌ها را نیز بگیرد.

نرم کننده برای موی فر

افراد دارای موی فر باید به دنبال نرم‌کننده‌هایی باشند که موهایشان را خیلی سنگین نکنند و منجر به بدفرم و بد حالت شدن یا صاف شدن موهایشان نشوند. بهترین نرم کننده موی فر محصولی است که بتواند موها را خیلی خوب آبرسانی و تغذیه کند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید در پیدا کردن بهترین نرم کننده مو در نظر داشته باشید، قدرت آبرسانی یک نرم کننده است. به خصوص اگر موهای خشک، مجعد، وز یا مستعد موخوره دارید، بهتر است دنبال محصولاتی باشید که علاوه‌بر مرطوب‌کنندگی و آب‌بندی، تارهای مو را آبرسانی کنند تا تاثیر نرم‌کننده بسیار بیشتر شود و از خشکی و شکنندگی موها هم جلوگیری شود.

نرم کننده‌های دیگری هم تولید می‌شوند که گره‌ی موها را باز می‌کنند، مواد مغذی برای سلامت مو یا عناصر مورد نیاز برای تقویت موها را فراهم می‌کنند، به ترمیم و بازسازی رشته‌های آسیب دیده مو کمک می‌کنند یا اینکه از موها در برابر نور آفتاب و مواد شیمیایی موجود در رنگ مو که به تارهای مو آسیب می‌زنند، جلوگیری می‌کنند. یک نرم کننده‌ی مناسب یک یا چند نمونه از این خواص را در خود جا داده و در سلامت و زیبایی موها تاثیرگذار است.

فروشگاه ژاوین با بهترین محصولات خود درتلاش معرفی بهترین محصولات برای شما همراهان ژاوینی است.

جهت مشاهده محصولات جادویی ژاوین کلیک کنید.

ژاوین
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]